Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
Vermoed toch dat ze er iedereen voor het weekend willen inkrijgen :)

?therapy?

Legacy Member
Ja, als hun geplande laatste week van november er vandaag inkrijgen lukt, dan lukt het ook wel om een half maandje van december klaar te stomen op vrijdag. :)

En dat is dan nog voor de informatie dat ze nog meer mensen vandaag erin willen

tijgerke

Legacy Member
BeeLz zei:
Hopelijk nog een bonuswave vandaag, zou leuk zijn :p

Er zouden 3 bonus waves komen vandaag..

Stephen Reid today (thanks to everyone who posted):

Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.
01/12, ik heb er toch een beetje hoop in dat ik vandaag dan toch zal kunnen starten. :)

BeeLz

Legacy Member
tijgerke zei:
Er zouden 3 bonus waves komen vandaag..


01/12, ik heb er toch een beetje hoop in dat ik vandaag dan toch zal kunnen starten. :)

Ah sweet, ook 1/12 hier dus hoop bij de volgende wave er bij te zijn :)

dadash

Legacy Member
En dan nog een uur wachten in de queue :p ik mag al 20 minuten wachten 242 spelers voor me. Een andere server heeft een wachttijd van 1u en 10 minuten lol.

Lamsednav

Legacy Member
I'm in!!!!

27/11

EDIT: SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!

Leider ist die Star Wars: The Old Republic-Website momentan nicht erreichbar. Versuchen Sie es später erneut.

Nous sommes désolés, mais le site web Star Wars: The Old Republic n'est pas disponible actuellement. Veuillez réessayer ultérieurement.

TIS TOCH WEER TE DENKEN HE KAKBROL

Xylan

Legacy Member
28e en nix?..

EDIT: geen mail gehad maar ik heb access, dus best je inlog ook checken!!!

Sorasan

Legacy Member
27 en nog geen mail gehad :(
denk dus eerder 26 en deel van 27...
mail gekregen !

Belgium_Killer

Legacy Member
iemand die er reeds in zit,die via Origin besteld heeft :-s ?

Jersy

Legacy Member
ik ga echt wel een andere server pakken dan tre ze, nu al 30min queue en nog maar 3 dagen early access :')

Acidbaron

Legacy Member
Je mist niks, lange queues op servers die populair zijn over de 2 uur gemakkelijk. De geschate tijd is grandious mis.

Als je crasht kan het weer van begin.

Forum blijft ook crashing, En Volgens Stephen Reid zijn de queues niet lang.

Eld0

Legacy Member
bah 1/12 en nog altijd niks, is nog niet final wave denk ik, dus ik ben volgende

spel van bol.com zat wel in de bus vandaag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan