Archief - E-Sim Browser Game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabertooth

Legacy Member
Beste mensen,

Ik speel nu een tijdje op e-sim. E-sim is een simulatie van de echte wereld waarin je bij je eigenland speelt. Je kan er ontzettend veel op zoals een eigen bedrijf beginnen, in de regering gaan of je vooral richten op de militaire wereld. Het spel is zeer realistisch en je hoeft er niks voor te downloaden. Een van de mooiste dingen van dit spel is ook dat je geen gold kan kopen met echt geld zodat je je winst niet kan opkopen zoals bij de meeste spellen in deze tijd het geval is. Nederland bungelt op dit moment rond de 20e plaats maar we zijn ontzettend hard aan het werken en groeien om Nederland omhoog te krijgen. Wil jij je aansluiten bij ons registreer je dan via deze link en je zult een gold bonus krijgen bij lvl7 en dan ben ik meteen je vriend en zal ik je goed op weg helpen.
Als je via deze link een account aanmaakt krijg je extra gold als je lvl 7 bereikt en dan sta je automatisch in mijn vrienden lijst.
Er is ook een forum en een irc voor de nederlanders waar je een leuk praatje kan hebben met gezellige mensen en om hulp kan vragen.
Ohja en mijn advies is om bij de Military Unit "Nederlandse Krijgsmacht" te gaan en voor hun te werken dan krijg je dagelijks supplies om mee te vechten waardoor je sneller beter wordt ;)

Groetjes Sabertooth

ps. let me know als je account heb aangemaakt :)

GammaGamer

Legacy Member
Kheb een account aangemaakt ma toch gekozen voor United Kingdom hoor :evil:

R3L4X

Legacy Member
Die link is op zich een reden om via de normale site aan te melden :evil:.

?therapy?

Legacy Member
Vroeger nog eRepublik zitten spelen ( redelijk wat mensen van dit forum zelfs afaik)

Vlaanderen dat bij het UK hoorde om toch maar niet bij de Nederlanders of Fransen te moeten. :')

Sabertooth

Legacy Member
je zou inderdaad gewoon naar de site kunnen gaan maar het verschil aan deze link is dat je er zelf ook wat aan hebt om via iemands linken te registreren ;)
plus als je je via mijn link registreert ben ik bereid je af en toe te helpen met supplies als ik ze kan missen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan