Sabertooth
Legacy Member
Beste mensen,
Ik speel nu een tijdje op e-sim. E-sim is een simulatie van de echte wereld waarin je bij je eigenland speelt. Je kan er ontzettend veel op zoals een eigen bedrijf beginnen, in de regering gaan of je vooral richten op de militaire wereld. Het spel is zeer realistisch en je hoeft er niks voor te downloaden. Een van de mooiste dingen van dit spel is ook dat je geen gold kan kopen met echt geld zodat je je winst niet kan opkopen zoals bij de meeste spellen in deze tijd het geval is. Nederland bungelt op dit moment rond de 20e plaats maar we zijn ontzettend hard aan het werken en groeien om Nederland omhoog te krijgen. Wil jij je aansluiten bij ons registreer je dan via deze link en je zult een gold bonus krijgen bij lvl7 en dan ben ik meteen je vriend en zal ik je goed op weg helpen.
Als je via deze link een account aanmaakt krijg je extra gold als je lvl 7 bereikt en dan sta je automatisch in mijn vrienden lijst.
Er is ook een forum en een irc voor de nederlanders waar je een leuk praatje kan hebben met gezellige mensen en om hulp kan vragen.
Ohja en mijn advies is om bij de Military Unit "Nederlandse Krijgsmacht" te gaan en voor hun te werken dan krijg je dagelijks supplies om mee te vechten waardoor je sneller beter wordt
Groetjes Sabertooth
ps. let me know als je account heb aangemaakt
Ik speel nu een tijdje op e-sim. E-sim is een simulatie van de echte wereld waarin je bij je eigenland speelt. Je kan er ontzettend veel op zoals een eigen bedrijf beginnen, in de regering gaan of je vooral richten op de militaire wereld. Het spel is zeer realistisch en je hoeft er niks voor te downloaden. Een van de mooiste dingen van dit spel is ook dat je geen gold kan kopen met echt geld zodat je je winst niet kan opkopen zoals bij de meeste spellen in deze tijd het geval is. Nederland bungelt op dit moment rond de 20e plaats maar we zijn ontzettend hard aan het werken en groeien om Nederland omhoog te krijgen. Wil jij je aansluiten bij ons registreer je dan via deze link en je zult een gold bonus krijgen bij lvl7 en dan ben ik meteen je vriend en zal ik je goed op weg helpen.
Als je via deze link een account aanmaakt krijg je extra gold als je lvl 7 bereikt en dan sta je automatisch in mijn vrienden lijst.
Er is ook een forum en een irc voor de nederlanders waar je een leuk praatje kan hebben met gezellige mensen en om hulp kan vragen.
Ohja en mijn advies is om bij de Military Unit "Nederlandse Krijgsmacht" te gaan en voor hun te werken dan krijg je dagelijks supplies om mee te vechten waardoor je sneller beter wordt

Groetjes Sabertooth
ps. let me know als je account heb aangemaakt

