Archief - Dungeon Hunter: Alliance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MarsH

Legacy Member
Is dit een lang (lees veel content) spel? Voor degene die hem al hebben gespeeld.

M0rdresh

Legacy Member
Heb het spel als geschenk gekregen. Gezien dat gegeven is de grootste struikelblok, z'n prijs, voor mij geen issue. Ik vind het nog behoorlijk goed spelen, toen ik de demo een tijd terug heb gespeeld kon ik me niet ontdoen van de negativiteit die er heerst tijdens het spelen om €39.99 te moeten betalen voor een spel die voor paar euro op iOS te koop is en €12,99 op PSN.

Dan vertrek je al vanaf een zeer kritisch oogpunt, maar in alle relativiteit is dit nog een verslavend spel en de moeite als dungeon-crawler fanaat. Ik heb de iOS versie gespeeld destijds en grafisch is er toch wel heel wat aangepast, hoewel het zeker niet de kracht van de Vita veel eer aan doet. Vanavond eens online play checken, dungeon crawlen met vier online spelers, kan nog leuk worden.

Piekatsjoe

Legacy Member
Zal je eens adden op psn Ashroh, heb de game ook (maar nog maar amper gespeeld). Moest je eens zin hebben om samen te spelen :).

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ashroh zei:
Heb het spel als geschenk gekregen. Gezien dat gegeven is de grootste struikelblok, z'n prijs, voor mij geen issue. Ik vind het nog behoorlijk goed spelen, toen ik de demo een tijd terug heb gespeeld kon ik me niet ontdoen van de negativiteit die er heerst tijdens het spelen om €39.99 te moeten betalen voor een spel die voor paar euro op iOS te koop is en €12,99 op PSN.

Dan vertrek je al vanaf een zeer kritisch oogpunt, maar in alle relativiteit is dit nog een verslavend spel en de moeite als dungeon-crawler fanaat. Ik heb de iOS versie gespeeld destijds en grafisch is er toch wel heel wat aangepast, hoewel het zeker niet de kracht van de Vita veel eer aan doet. Vanavond eens online play checken, dungeon crawlen met vier online spelers, kan nog leuk worden.

Online-modus was echt erg qua framedrops vond ik. Precies een dia-show op momenten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan