Heb het spel als geschenk gekregen. Gezien dat gegeven is de grootste struikelblok, z'n prijs, voor mij geen issue. Ik vind het nog behoorlijk goed spelen, toen ik de demo een tijd terug heb gespeeld kon ik me niet ontdoen van de negativiteit die er heerst tijdens het spelen om €39.99 te moeten betalen voor een spel die voor paar euro op iOS te koop is en €12,99 op PSN.
Dan vertrek je al vanaf een zeer kritisch oogpunt, maar in alle relativiteit is dit nog een verslavend spel en de moeite als dungeon-crawler fanaat. Ik heb de iOS versie gespeeld destijds en grafisch is er toch wel heel wat aangepast, hoewel het zeker niet de kracht van de Vita veel eer aan doet. Vanavond eens online play checken, dungeon crawlen met vier online spelers, kan nog leuk worden.