Archief - Dungeon Hunter: Alliance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MuSSo

Legacy Member
gld_vita_dungeonhuntera.jpg


release: 22 februari 2012
genre: action RPG, hack'n'slash
dev: Gameloft

>>> GameTrailers


4 speler co-op looting.

When the darkness awoke, evil flooded over the land of Gothicus. Dispel the darkness in your realm, uncover your memory about terrible events and fight the evil queen who tyrannizes the kingdom… the queen you loved. Dungeon Hunter is an epic quest set in a dark fantasy world, in the tradition of the most successful action RPGs.

Use the PlayStation Vita system's touch and motion based controls to pick specific items, perform special spells and counter rival curses.

gamescom-dungeon-hunter-alliance-screenshots-20110816103847798.jpg

X-SlaYeR

Legacy Member
heb deze spijtig genoeg al op ps3, denk dat ik em anders wel zou kopen.
Zeker een plezante game

MarsH

Legacy Member
Lijkt me wel een leuke titel voor op een handheld, zie dees wel eerder als een fun-RPG, niet als een volwaardige vervanger voor Diablo3.

Vandaar dat ik deze waarschijnlijk voor PS Vita zal aanschaffen, moest ik op voorhand weten dat ik er evenveel uren zal aan verslijten als Diablo3, ja dan ga ik toch voor PC/Console :]

MuSSo

Legacy Member
Je kan hem verre van vergelijken met diablo maar hij heeft er wel de allures naar. En een diablo op een vita dat is het onmogeLijke vragen al mogen we dromen niet waar? :)

MarsH

Legacy Member
Op PSN kost deze 12,99€ en op vita direct 39,99€
Kwil hem zo graag op Vita ma serieusss :(

Ps: zou je hem via PSN op vita kunnen downloaden aan 12,99€ ?

Goldrusher

Legacy Member
Wacht gewoon ook een price drop. Nog voor de zomer heb je deze voor ~15 euro op Amazon.

MuSSo

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wacht gewoon ook een price drop. Nog voor de zomer heb je deze voor ~15 euro op Amazon.

Je kan zo met 'alles' wachten, op alle multimedia komt er sowieso ene price drop.

Goldrusher

Legacy Member
't Is maar een suggestie hé.

Niemand houdt je tegen om 40 euro uit te geven aan een overpriced year-old-port van een game die voor PS3 amper 13 euro kost en begin januari zelfs tijdelijk was afgeprijsd naar 9 euro.

Xylan

Legacy Member
Denk dat deze snel 20 euro gaat zijn, niet?

In japan is hij al een budget game op vita

BraveHeart

Legacy Member
Ik heb de youtube film gezien, dit is weer zo n spel waar ik mijn hart kan ophalen, trainen, grinden, looten, killen, in een wereld vol monsters.

Nice :woohoo:

MeTeOrE

Legacy Member
heb me de ps3 versie gekocht paar dagen geleen . fun game . zal wel vita versie eens kopen als hij wat in prijs is gezakt .

Xylan

Legacy Member
MeTeOrE zei:
heb me de ps3 versie gekocht paar dagen geleen . fun game . zal wel vita versie eens kopen als hij wat in prijs is gezakt .

Inderdaad, ikzelf ga ook wachten tot deze de kaap van 20€ haalt als import.

Denk niet echt dat dat lang gaat duren.

MarsH

Legacy Member
Ik dacht deze gezien te hebben in de Mac App Store voor 1,99€ :sad:

MeTeOrE

Legacy Member
heb deze gevonden op planetaxel.com voor 27 euro dus niet echt klagen voor die prijs .

Xylan

Legacy Member
MeTeOrE zei:
heb deze gevonden op planetaxel.com voor 27 euro dus niet echt klagen voor die prijs .

Hoelang duurt het voor iets aankomt met planetaxel.com?

Anders koop ik deze daar ook.

MuSSo

Legacy Member
Hij is voorlopig bij mij nog niet verzonden maar ik reken altijd op +/- 10 werkdagen. Maar vaak is het sneller.

MeTeOrE

Legacy Member
is eerste keer dat ik daar iets bestel . is bij mij ook nog niet verstuurt . zal wel voor vandaag zijn

tinbie

Legacy Member
Ziet er vet uit! Ik overweeg om deze te kopen bij de launch 100%
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan