Archief - Dreamhack Winter 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pontius

Legacy Member
Hij heeft alleszins al meer kans dat een match van hem gestreamed wordt nu, if nothing else :p

Benieuwd hoe morgen gaat verlopen, Orly heeft volgens zijn Liquipediapagina al enkele grote namen geroflstomped en zeker met zowel Idra als HuK duidelijk jetlagged heeft hij volgens mij toch wel een kans...

Raaf

Legacy Member
Sowieso de zwaarste groep waar hij had kunnen in terecht komen, behalve misschien die met sen, DRG en hero.

Hoewel groep B ook erg sterk is (naniwa, sheth, stephano, cloud...)

wireke

Legacy Member
Aan de andere kant heeft hij nu 3 topmatchen. Als hij ze alle 3 verliest zal iedereen dit als normaal beschouwen, als hij er 1 of meerdere wint zou dit fantastisch zijn.

Echt druk kan er dus niet op hem liggen, in tegenstelling tot de EG dudes.

Ik hoop op Idra & Orly !

Maar het zal wel Puma / Huk zijn :sad:

pienjo`

Legacy Member
positief denken man ! hopelijk casten ze snel een game met onze belgische trots erin :)

the_master_M

Legacy Member
hij heeft al verloren tegen puma en staat nu 0-1 achter tegen idra..

Pontius

Legacy Member
Orly heeft net 0-2 verloren tegen Puma en staat momenteel 0-1 tegen Idra. Ziet er niet geweldig uit...

edit: ninja'ed lol

the_master_M

Legacy Member
ook tegen idra verloren, dus tis al gedaan voor orly :( spijtig dat hij in zo een sterke groep is terechtgekomen..

Pontius

Legacy Member
Helaas, maar inderdaad, heel weinigen zouden heelhuids uit die groep weten te komen. Congratz voor het overleven van Ro64, volgende keer beter :)

Pontius

Legacy Member
0-1 :( Orly had een duidelijke voorsprong nadat hij alle sentries van Huk snipete, maar kon die niet verzilveren.

edit: Orly kan de 2e game op Shakuras naar zich toe trekken met grote drops, maar gg't in game 3 met een 30 supply lead... Maar het maakt niet echt uit, want hij was sowieso niet doorgegaan in zijn groep.

the_master_M

Legacy Member
Wie zegt dat day9 geen goeie caster is, hij heeft net van de saaiste game ooit iets aangenaams gemaakt, 1u 10min ingame en volledig passieve game tussen happy en tod, maar het was aangenaam om naar te kijken door de commentaar van day9, zal morgen de link geven als het op day9.tv staat :)

pnik

Legacy Member
the_master_M zei:
Wie zegt dat day9 geen goeie caster is, hij heeft net van de saaiste game ooit iets aangenaams gemaakt, 1u 10min ingame en volledig passieve game tussen happy en tod, maar het was aangenaam om naar te kijken door de commentaar van day9, zal morgen de link geven als het op day9.tv staat :)

Die game van Happy en Tod was echt... silly :') Verbaast me dat day9 zelf ni in slaap was gevallen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan