Archief - Dreamhack Winter 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartendq

Legacy Member
Vorige week konden we het hele weekend lang genieten van MLG Providence, deze week is het Dreamhack Winter!

Weinig koreanen, maar desondanks blijft het gemiddeld spelersniveau erg hoog. België wordt er overigens vertegenwoordigd door niemand minder dan LLL Orly! *applaus*

Wat casters betreft zijn Tasteless en Artosis, de casting Archon; Day9, DiApollo, Totalbiscuit a.k.a. Thecynicalbrit en opkomend talent MrBitter van de partij.

Het tornooi loopt van donderdag 24 november tot en met zaterdag 26 november.

Voor meer info:
DreamHack Winter 2011 StarCraft II
StarCraft II Groups « Dreamhack
THE CASTERS « Dreamhack

stYnG

Legacy Member
Adelscot vs merz is echt hilarisch. Adelscot zit met 10k minerals en verliest zijn main. Dan bouwt adelscott 4 gates. Hij verliest deze. Dan bouwt hij weer 2 gates.

Is die aan het trollen? Zet dan toch 10+ gates neer? Nog nooit zoiets gezien..

Maidrion

Legacy Member
willonic zei:
Heb net gecheckt, ORLY zit in groep C hij heeft al zijn wedstrijden in de groep gewonnen behalve tegen Mana.

http://i.imgur.com/bJISr.jpg

Afbeelding bevat alle groepen.
Orly staat 2des in de groep.

MrBitter: "Orly is a Zerg player I believe. And from Roumania it seems."

Tssk tssk

wireke

Legacy Member
"It looks like (Orly) is from Romania" - Mr Bitter


:rofl:

Ik dacht dat het nen brit was omdat die voor ESL werkt maar blijkbaar niet. Iig die zou Orly toch al wel mogen beginnen kennen ondertussen :/

Pontius

Legacy Member
Jep, exact dezelfde vlag, alleen met donkerblauw in plaats van zwart. En ook ik cringede toen Bitter dat zei over Orly... Maar goed om zien dat hij zijn eerste groep heeft overleefd! Gogo Orly!

maartendq

Legacy Member
Pontius zei:
Jep, exact dezelfde vlag, alleen met donkerblauw in plaats van zwart. En ook ik cringede toen Bitter dat zei over Orly... Maar goed om zien dat hij zijn eerste groep heeft overleefd! Gogo Orly!

Het verschil is inderdaad moeilijk te merken als je niet weet waarop je moet letten. Het donkerblauw van Roemenië is echt DONKERblauw.

wireke

Legacy Member
Kas zijn macro is redelijk indrukwekkend maar als ge uw leger zo slecht controleert... :/

Chance voor hem dat idra precies geen goesting meer heeft vandaag, zijn alle 2 al door dus boeit niet zo veel :(

maartendq

Legacy Member
wireke zei:
Kas zijn macro is redelijk indrukwekkend maar als ge uw leger zo slecht controleert... :/

Chance voor hem dat idra precies geen goesting meer heeft vandaag, zijn alle 2 al door dus boeit niet zo veel :(

Die gasten zijn al een 12-tal uur quasi non-stop aan het spelen en Idra heeft er al MLG opzitten. Ik vermoed dat het vele reizen op den duur ook wel z'n tol eist.

wireke

Legacy Member
maartendq zei:
Die gasten zijn al een 12-tal uur quasi non-stop aan het spelen en Idra heeft er al MLG opzitten. Ik vermoed dat het vele reizen op den duur ook wel z'n tol eist.

Uhu, zie maar hoe moeilijk Huk het heeft.

Kas zijn micro is wel euh afwezig.

pnik

Legacy Member
Lol die nieve groups... Orly same me HuK, IdrA en PuMa, da wordt nog interessant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan