maartendq
Legacy Member
Vorige week konden we het hele weekend lang genieten van MLG Providence, deze week is het Dreamhack Winter!
Weinig koreanen, maar desondanks blijft het gemiddeld spelersniveau erg hoog. België wordt er overigens vertegenwoordigd door niemand minder dan LLL Orly! *applaus*
Wat casters betreft zijn Tasteless en Artosis, de casting Archon; Day9, DiApollo, Totalbiscuit a.k.a. Thecynicalbrit en opkomend talent MrBitter van de partij.
Het tornooi loopt van donderdag 24 november tot en met zaterdag 26 november.
Voor meer info:
DreamHack Winter 2011 StarCraft II
StarCraft II Groups « Dreamhack
THE CASTERS « Dreamhack
Weinig koreanen, maar desondanks blijft het gemiddeld spelersniveau erg hoog. België wordt er overigens vertegenwoordigd door niemand minder dan LLL Orly! *applaus*
Wat casters betreft zijn Tasteless en Artosis, de casting Archon; Day9, DiApollo, Totalbiscuit a.k.a. Thecynicalbrit en opkomend talent MrBitter van de partij.
Het tornooi loopt van donderdag 24 november tot en met zaterdag 26 november.
Voor meer info:
DreamHack Winter 2011 StarCraft II
StarCraft II Groups « Dreamhack
THE CASTERS « Dreamhack



