Archief - Dragon Nest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alilsneaky

Legacy Member
Op zich niet direct een slecht spel maar alles is instanced EN in groep spelen op lvl 24 wordt sterk ontmoedigd.

Items verzamelen van de enige echte boss dungeon is een enorme lotto (40+ keer gedaan op al mn chars samen en noppes dat ik kon gebruiken) en je kan m maar 7 x per week doen.

Er is totaal niets te doen eens je een dag of 3 lvl 24 bent, en de enige manier om nog iets van progress te merken is als je constant dezelfde dungeon (sanc core) grind tientallen keren om zo gold te grinden en dan uw epics van het auction house te kopen.

Het is ook super laggy, en dit komt blijkbaar grotendeels door het feit dat 1 van de ISP's die buitenlandse verbindingen naar hun servers route +- 90 percent packet loss ondervindt.
De holding die die ISP beheert is ook majority shareholder van het bedrijf dat eigenaar is van de publisher van DN, dus die zullen zeker geen andere isp kiezen om door te routen, m.a.w de lag zal er altijd blijven.

Als europeaan heb je imo echt niets te zoeken op DN sea.

Grotesque

Legacy Member
Klopt! Ze waren bezig met server onderhoud! Anyway begin op Springwood server dan :) Help ik je een beetje wegwijs!

Grotesque

Legacy Member
Er is genoeg te doen imo. Zoals de titles halen en achievements. Dat terzijde kan je ook nog doorgaan voor een aantal pieces van de Elf Queen. wanneer je die +10 hebt en de juiste potentials bezit is er altijd nog PvP. Mijn guild en ik zijn veel op PvP tevinden en dan voornamelijk andere guilds uitdagen in een mini tournament.

k heb trouwens geen enkele lag, nouja ofcourse er is lag maar hoe dramatisch jij het weer geeft slaat werkelijk nergens op..

alilsneaky

Legacy Member
Allez dan de specialist heeft gesproken.
Ik heb het uitgelegd waar de lag vandaan komt, als jij denkt dat je op een server in singapore (zoiezo al 300+ ms ping door de afstand alleen) niet veel lag hebt bij zoveel packet loss dan zie je maar he.
Mss denk je dat jij speciaal bent en dat jouw pakketjes die voorbij die ISP moeten niet falen en opnieuw gezonden moeten worden ;)

Movement prediction is wss wrm jij denkt dat er niet veel lag is, jmmr genoeg voor jou is die client side en is dat dus alleen schijn.

Mijn uitleg was er ook alleen maar voor zij die hopen dat t zou beteren, om uit de leggen dat dit niet mogelijk zal zijn.

Grotesque

Legacy Member
Helemaal leuk en aardig maar er zijn genoeg manieren om die lag enigzins te verminderen. Bovendien sloeg mijn post op alles wat jij vertelde, dramaqueen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan