alilsneaky
Legacy Member
Op zich niet direct een slecht spel maar alles is instanced EN in groep spelen op lvl 24 wordt sterk ontmoedigd.
Items verzamelen van de enige echte boss dungeon is een enorme lotto (40+ keer gedaan op al mn chars samen en noppes dat ik kon gebruiken) en je kan m maar 7 x per week doen.
Er is totaal niets te doen eens je een dag of 3 lvl 24 bent, en de enige manier om nog iets van progress te merken is als je constant dezelfde dungeon (sanc core) grind tientallen keren om zo gold te grinden en dan uw epics van het auction house te kopen.
Het is ook super laggy, en dit komt blijkbaar grotendeels door het feit dat 1 van de ISP's die buitenlandse verbindingen naar hun servers route +- 90 percent packet loss ondervindt.
De holding die die ISP beheert is ook majority shareholder van het bedrijf dat eigenaar is van de publisher van DN, dus die zullen zeker geen andere isp kiezen om door te routen, m.a.w de lag zal er altijd blijven.
Als europeaan heb je imo echt niets te zoeken op DN sea.
Items verzamelen van de enige echte boss dungeon is een enorme lotto (40+ keer gedaan op al mn chars samen en noppes dat ik kon gebruiken) en je kan m maar 7 x per week doen.
Er is totaal niets te doen eens je een dag of 3 lvl 24 bent, en de enige manier om nog iets van progress te merken is als je constant dezelfde dungeon (sanc core) grind tientallen keren om zo gold te grinden en dan uw epics van het auction house te kopen.
Het is ook super laggy, en dit komt blijkbaar grotendeels door het feit dat 1 van de ISP's die buitenlandse verbindingen naar hun servers route +- 90 percent packet loss ondervindt.
De holding die die ISP beheert is ook majority shareholder van het bedrijf dat eigenaar is van de publisher van DN, dus die zullen zeker geen andere isp kiezen om door te routen, m.a.w de lag zal er altijd blijven.
Als europeaan heb je imo echt niets te zoeken op DN sea.
Help ik je een beetje wegwijs!