Archief - Dragon Nest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vimes

Legacy Member
Is fun, één van de betere F2P games, geen echte MMO wel online action RPG. Je moet wel vr de stijl zijn en jup het is Koreaans.

Wij spelen met paar mensen al tijdje op NA servers (ook nog in Open Beta), misschien komen we wel nog naar SEA uiteindelijk. Heb zelf een Lv24 priest.

Hoe is de connectie daar? De servers van SEA staan in Indonesië dacht ik.

Vimes

Legacy Member
Filmpjes van de 4 starter classes (aan Lv. 15 kan je nog es kiezen).

[youtube]yjeiCrFbEfQ[/youtube]

[youtube]AsqzJFhNrrI[/youtube]

[youtube]fu1c5NhL7IU[/youtube]

[youtube]lzHrLPLcDu0[/youtube]

Matt10

Legacy Member
thelordofpee zei:
Volledig F2P of ook met store?

Er zijn ook items te koop in een store. Of deze van groot belang zijn of eerder extraatjes zijn is me momenteel volledig onduideljk.
Ben dan ook een nieuweling in dit spel ;)

Vimes

Legacy Member
Matt10 zei:
Met de connectie heb ik nog geen problemen gehad. :)

Speel je in party? En zit PvP al in SEA?

Er is een store ja, maar in dit soort F2P games koop ik nooit niks en nooit last mee gehad. Meeste is cosmetic: costumes, hairstyles maar ook skill resets, items om te zorgen dat je wapen niet kan breken als je het upgrade, "seals" om een item te unbinden zodat je een BoP item kan verkopen op Marketplace etc.

Matt10

Legacy Member
Vimes zei:
Speel je in party? En zit PvP al in SEA?

Er is een store ja, maar in dit soort F2P games koop ik nooit niks en nooit last mee gehad. Meeste is cosmetic: costumes, hairstyles maar ook skill resets, items om te zorgen dat je wapen niet kan breken als je het upgrade, "seals" om een item te unbinden zodat je een BoP item kan verkopen op Marketplace etc.

Ik probeer steeds in party te spelen, maar zou het leuker vinden als ik met dezelfde mensen steeds kan samenspelen. PvP heb ik nog niet geprobeerd en ook nog niet echt bekeken of dit al in het spel zit :s

t511413

Legacy Member
best wel interesant mss kunnen we een groepje vormen,
eerst eens zien hoe ik aan het spel geraak

Ikaruga

Legacy Member
pvp op SEA is onbegonnen werk. Het is dan dan je dat de lag delay sterk begint te voelen.

Over 't algemeen is het een goed spel, goed mee geamuseerd. Maar ben de motivatie nogal snel verloren omdat het weer een voorbeeld is van aziatische balance.
Ik had een swordmaster, pure melee damage class, mijn maat had een priest (pure support), maar blijkt dat priests zowat alles kunnen solo'en en op de kop toe het hoogste defense rate, meeste HP & absurd hoge damage kunnen doen.

Kortom, hij liep abbyssal te solo'en zonder al te veel moeite met SSS ranks terwijl ik 2 respawns nodig heb. En in party loopt hij alles te one shotten terwijl ik maar combo's mag spammen.

Hoe die balance lategame is, weet ik niet. Maar er is gewoon niet veel aan als ge u echt waardeloos voelt in een party.

Vimes

Legacy Member
Upgrade je gear sowieso tot +6 (kost bijna niks in 't begin, juist een paar copper en geen risico). Je gaat veel meer HP hebben. Ik heb ook een warrior alt (mercenary) en je kan meeste damage gewoon ontwijken en door de juiste stun moves te doen.

Met een priest moet je idd wat minder dodgen omdat je Block hebt en een beetje kan healen. Maar priest z'n dodge suckt dan ook.

En als je gewoon vr EXP gaat, hoef je niet per sé Abyss te doen. Het gaat sneller gewoon op iets lager omdat je dan je quests sneller kan indienen en die opdrachtjes van boards. Farmen op Abyss kan je nog genoeg doen als je Lv24 bent.

Ikaruga

Legacy Member
Vimes zei:
Upgrade je gear sowieso tot +6 (kost bijna niks in 't begin, juist een paar copper en geen risico). Je gaat veel meer HP hebben. Ik heb ook een warrior alt (mercenary) en je kan meeste damage gewoon ontwijken en door de juiste stun moves te doen.

Met een priest moet je idd wat minder dodgen omdat je Block hebt en een beetje kan healen. Maar priest z'n dodge suckt dan ook.

En als je gewoon vr EXP gaat, hoef je niet per sé Abyss te doen. Het gaat sneller gewoon op iets lager omdat je dan je quests sneller kan indienen en die opdrachtjes van boards. Farmen op Abyss kan je nog genoeg doen als je Lv24 bent.
kheb in de beta gezeten, don't wsorry. We lopen alle2 rond met +8, +9, +10 gear (zeker nu de auction house overzaait is met +9's).

Maar you're missing my point, dodgen, allemaal goed en wel. Maar een priest mag gewoon stilstaan en kan stunlock combo's doen die waanzinnig veel damage doen. Die gast kan die minotaur in sleeper temple op abbysal solo'en.

Ik spreek nog niet over xp of items farmen (want abbys is verneukt tbh, zo mioeilijk soms en de rewards zijn 99% bronze chests met agate gems, ondanks SSS rank). Het gaat er hem gewoon om dat ge erbij loopt voor show als warrior, wanneer er zo ne overpowerede priest meedoet. Ge zou u voor minder afvragen waarom ge nog speelt

Vimes

Legacy Member
Je moet echt nog wa verder spelen denk ik.

Priest waanzinnig veel damage :) Je moet es partyen met een Elementalist of zo.

In NA zit ook Minotaur's Nest, een soort elite dungeon, weet niet of dat in SEA zit. En daarvoor zijn beste groepen met 2 DD's, Tank en Priest. Met 4 priests gaan zou een eeuwigheid duren lol. Geen enkele class is nutteloos.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=5y0ZXekXlxU :) etc.

Matt10

Legacy Member
Vimes zei:
Je moet echt nog wa verder spelen denk ik.

Priest waanzinnig veel damage :) Je moet es partyen met een Elementalist of zo.

In NA zit ook Minotaur's Nest, een soort elite dungeon, weet niet of dat in SEA zit. En daarvoor zijn beste groepen met 2 DD's, Tank en Priest. Met 4 priests gaan zou een eeuwigheid duren lol. Geen enkele class is nutteloos.

Edit: Dragon Nest Swordsman Prayer's Retreat Abyss Solo - YouTube :) etc.

Zou je mij een goede build kunnen geven voor SM?
Heb momenteel nog geen skills genomen omdat ik niet zeker ben welke mogen en welke niet...

Thx

Vimes

Legacy Member
Wel je mag gerust wat experimenteren, aan lvl 15 krijg je toch een reset.

Grotesque

Legacy Member
Hey whats up! Sinds de start van de OBT speel ik ook Dragon Nest. Iemand op Springwood actief? Mocht je intresse hebben in een guild check dan EXG Guild met een aantal nederlanders inguild ;o;

Ik speel trouwens Mercenary als main. Lang geleden dat ik zo diep in een game gezogen ben ;o

tim

Legacy Member
Heb op westwood een 15 archer en mage van de closed nog staan. maar ik wacht tot beta over is en de sweap gebeurd is. Hoe is de pvp? die zat er met de Closed nog niet in .

Grotesque

Legacy Member
Na de OBT komt er geen wipe :) dus je kan het beste nu al gewoon lekker spelen en het spel leren kennen! PvP is echt de bom, ik ben er persoonlijk verslaafd aan haha! Group pvp van 8vs8 is nogal hectisch maar 4vs4 is erg leuk om te spelen! Wij doen voornamelijk guild battles atm dus guild vs guild of puur onze guild vs randoms, erg vermakelijk dus!

Ignis

Legacy Member
Gisteren begonnen met dit te downloaden en vandaag kan ie blijkbaar niet verbinden met de server en/of website, dunno of t aan mijn client hangt of of ze momenteel niet beschikbaar zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan