Archief - Dominion Beta LIVE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
HAHAHAHAHHA
We staan eerst 450-150 ofzo aant winnen
Dan begint m'n team KANKER te spelen
De enemy stond dan na nen tijd 50-70 ofzo
Enemy team zegt GG als het 12-20 is, ondertussen loopt onze nexus naar 2-20
Ik cap 2 points terwijl die scrubs bot aant vechten zijn
WE WIN 2-0
FUCK YEAH

Kennethdw

Legacy Member
3 games dominion gespeelt

conclusie: het is saai...


Vond er echt weinig aan, tis duidelijk overhyped. Vin sr leuker tbh.

Jaegger159753

Legacy Member
Kennethdw zei:
3 games dominion gespeelt

conclusie: het is saai...


Vond er echt weinig aan, tis duidelijk overhyped. Vin sr leuker tbh.
1x gespeeld daarnet, kvond er ook niet veel aan, daarna gewoon back to old times, solo Q.

Kennethdw

Legacy Member
En tanky teams zijn ook zwaar overpowered op dominion...

rammus is godlike door zen speed + full tank builde en hij kan eeuwen defenden + uber snel cappen owk.

gangplank owned ook wel op dominion
jax owk redelijk goed
mundo ook erg goed.

kortom, squishies zijn nutteloos op enkelen na (ez, kog)

The Monopoly Guy

Legacy Member
KANKER SCRUBS
IK ZIT ALTIJD BOT TE DEFENDEN TEGEN 3 MAN TERWIJL MIJN KANKERTEAM NIET EENS EEN POINT KAN CAPPEN MET 4 MAN

InnerChild

Legacy Member
2 games, 1 met blitzcrank en 1 met kennen.

Zal wel nog cool zijn voor tussendoor, SR blijft toch nog beter (als ge toch met deftige mensen gequeued raakt)

Hopelijk is het plan om Magma Chamber uit te brengen nu niet volledig van tafel.

mIrReN

Legacy Member
ik vind dominion wel vet, alleen had ik een oerdom team die niet defte dom doodging een morgana die wat rondliep :/ een xin en pantheon :/ nja sorry hoor tegengestelde team had een ietwat dezelfde opstelling, achja 't is wel tof als mensen hun hersenen gebruiken bij 't champ kiezen en ook nog eens actief rondkijken als ze aan 't spelen zijn want 't was echt ieder voor zich en ik probeerde altijd te gaan helpen :/

nokeyboard

Legacy Member
IS wel nice, snelle acties en korte games.
Fijn om als afwisseling te doen.
Zal wl ranked en dominion afwisselend doen als ik me verveel.

SR en dominion hebben beide hun goeie dingen

Ironpole

Legacy Member
Ben ook nie echt overtuigd eigenlijk. Tactiek is op dit moment volledig weg imo. Staan er vier champs aan de onderste points, probeer dan een bovenste te ninjacapturen. Das zowat de enigste tactiek. Voor de rest level ik de skills die ik het snelst nodig ga hebben (de E op Sion level ik gewoonweg niet) en pak wat snellere boots (diegene die 5 movement speed geven ofzo).

Liever doordachte tactieken van SR. :)

mIrReN

Legacy Member
Er zijn wss genoeg doordachte tactieken voor dominion maar dan moet je echt in teamverband spelen en goed communiceren imho... Is veel tactischer dan 't nu lijkt en al zeker dan SR magoe


singed en blitzcrank lijken me irritant op dominion

Greenie

Legacy Member
Wat games achter de rug.
Ik vind het nog hatelijker dan SR met randoms te spelen :)

Net als in WoW AB kan je aan het winnen zijn en plots draait alles om, loopt iedereen maar wat rond te vechten ...

In full premade kan het leuk zijn, maar verder toch liever SR. Waar je randoms toch kan controleren, helpen, en je clear-set weet waarom je verliest/wint

Ironpole

Legacy Member
InnerChild zei:
Het ligt misschien aan mij maar doordachte tactieken vervallen vlug bij solo queue in SR ^^

Mja maar zoals ik al zei, ninjacapturen is al het zwaarst tactische dat ik gezien heb. :p Terwijl ge zo veel meer kunt doen in SR met junglen, counterjunglen, buffs stealen, backdooren, warden enz.

Nen noob zeggen wat hij moet doen is al tactiek, in Dominion doet iedereen maar wat en heb je enkel controle over uzelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan