nexonion
Legacy Member
Ironpole zei:Dominion is Live!
this
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Dominion is Live!
Dat lijkt mij net goed, teveel mensen die het als Team Deathmatch zouden spelen anders.Ironpole zei:Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.
Ironpole zei:Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.
En minions -> /ignore. Die zijn imo gewoon vervelend, die hebben amper bijdrage. Je kan ook bijna heel de map zien altijd, dat doet véél van tactiek verliezen. Het is imo een zéér casual spel.
kakature zei:Het is echt tof, maar veel mongolen tot nog toe.
175 - 0 gewonnen !
. pakken ze een een teemo voor de movement speed das nice maar dan gaan ze iedereen hunten voor de kills ipv die speed te gebruiken om van de ene naar de andere point te rushen en te winnen. I like the game not the playersIronpole zei:Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.
En minions -> /ignore. Die zijn imo gewoon vervelend, die hebben amper bijdrage. Je kan ook bijna heel de map zien altijd, dat doet véél van tactiek verliezen. Het is imo een zéér casual spel.
The Monopoly Guy zei:AP is waardeloos hier
Ge krijgt 15% armor pen buff tov 5% magic pen buff
GG


Ironpole zei:Heb drie spellekes gedaan, ze duurden: 20:55, 10:03 en 16:56. Sion raped echt zwaar.10/2/11 en 8/3/8. Jax vond ik niet zo tof.
Ghost is wel beter dan Flash hier vind ik.![]()
kakature zei:Stealth moet er uit, of oracle moet voor altijd zijn. Past totaal niet in dit concept.