Archief - Dominion Beta LIVE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Eerste match dominion stond khelemaal eerst in mijn team met 1770 punten, maar echt retards in mijn team, hebben we er 3 en zijn we aan het winnen gaan ze 3v5 op een van hun, gg.

Ironpole

Legacy Member
Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.

En minions -> /ignore. Die zijn imo gewoon vervelend, die hebben amper bijdrage. Je kan ook bijna heel de map zien altijd, dat doet véél van tactiek verliezen. Het is imo een zéér casual spel.

Japser

Legacy Member
jax is wel goe , volgens mij zijn champs die op lvl 18 sterk zijn (maw carry) Hier wel super

en cc champs moeten het ook hier wel goe doen ... Maar support of tank ? Die hebben imo weinig te zoeken.

smon

Legacy Member
Ironpole zei:
Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.
Dat lijkt mij net goed, teveel mensen die het als Team Deathmatch zouden spelen anders.

pinoken

Legacy Member
Ironpole zei:
Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.

En minions -> /ignore. Die zijn imo gewoon vervelend, die hebben amper bijdrage. Je kan ook bijna heel de map zien altijd, dat doet véél van tactiek verliezen. Het is imo een zéér casual spel.

Normaal toch? Waarom een capture-point based gamemode uitbrengen als kills u meer punten opbrengen als punten cappen.

Ironpole

Legacy Member
Heb drie spellekes gedaan, ze duurden: 20:55, 10:03 en 16:56. Sion raped echt zwaar. :) 10/2/11 en 8/3/8. Jax vond ik niet zo tof.

Ghost is wel beter dan Flash hier vind ik. :)

BrNlicious

Legacy Member
Dominion is fun maar er zitte echt fucking achterlijke mense op eh :s. pakken ze een een teemo voor de movement speed das nice maar dan gaan ze iedereen hunten voor de kills ipv die speed te gebruiken om van de ene naar de andere point te rushen en te winnen. I like the game not the players

pinoken

Legacy Member
Ironpole zei:
Die scores lopen zwaar scheef imo. Ik had 8/3/8 terwijl de rest amper meer kills dan deaths haalt, en toch heb ik de laagste score. Vooral het capturen van points levert u punten op.

En minions -> /ignore. Die zijn imo gewoon vervelend, die hebben amper bijdrage. Je kan ook bijna heel de map zien altijd, dat doet véél van tactiek verliezen. Het is imo een zéér casual spel.

Normaal toch? Waarom een capture-point based gamemode uitbrengen als kills u meer punten opbrengen als punten cappen.

Echylol

Legacy Member
kheb 2 games nodig gehad om heel het spel door te hebben , 1e game : mensen beginne te last hitten 2e game : 3 man afk

3e game : pick irelia .....rank 1 gg

Killstick

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
AP is waardeloos hier
Ge krijgt 15% armor pen buff tov 5% magic pen buff
GG

Er is dan wel die mooie mastery van 15% magic pen tov die paar flat armor pen :(

AP shaco = box op point > komen cappen fear, fear, fear terwijl die box wat schiet hit de turret ook :rofl:


Ironpole zei:
Heb drie spellekes gedaan, ze duurden: 20:55, 10:03 en 16:56. Sion raped echt zwaar. :) 10/2/11 en 8/3/8. Jax vond ik niet zo tof.

Ghost is wel beter dan Flash hier vind ik. :)

je hebt geen turrets of echte muren om over te flashen dus ja hier zal ghost wat beter op worden

kakature

Legacy Member
Stealth moet er uit, of oracle moet voor altijd zijn. Past totaal niet in dit concept.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan