Gcool
Legacy Member
Manuuz zei:mja, zoals g zei: ik kreeg geen mail via hotmail.
Dan eens met telenet mail ingevuld, toen bolde het. Maar ja, naar schijnt moet je zelf nie wachten op die mail.
Tweede probleem was: ip was al in gebruik.
Duis heb ik een sterretje voor of achter poortnummer gezet, en dat herkent hij niet, dus bolt het
duuuuuuuuuuuuuuuuuus
ik own dmw gewoon![]()
Hax



