traibelboy
Legacy Member
voor hen die het nog niet weten dmw 2.8 beta 5 scanner is uit
ik vindt hem beter dan den vorige
ik hoop maar dat hij nu die kut-cheaters teegenhoud
hij detecteerd ook bypassen en da vinnek goed
ik weet wel da die noobs er wel iets op gaan vinden om te bypassen maar ik hoop dat dit nog zeeeeeeeeeer lang duurt
ik vindt hem beter dan den vorige
ik hoop maar dat hij nu die kut-cheaters teegenhoud
hij detecteerd ook bypassen en da vinnek goed

ik weet wel da die noobs er wel iets op gaan vinden om te bypassen maar ik hoop dat dit nog zeeeeeeeeeer lang duurt







