sixstripes
Legacy Member
Een tijdje geleden kocht ik in afwachting van diablo III de vorige II versie ergens 2de hands. Alles installeren en spelen, geen probleem zover. Vandaag kocht ik de expansion splinternieuw bij Game Mania en thuisgekomen hup de schijf in de pc. De installer vroeg om de "Play disk 2" van de orginele versie en begon te installeren tot ergens 27% en daarna moest de LOD disk er in, maar dan ging het fout. de pc bleef maar achter de LOD disk vragen...even surfen en bingo... nog peeps met dit probleem.
Ergens schreef iemand dat dit geen probleem zou zijn indien je de originele keycodes had. Gewoon op Battlenet codes ingeven en via Blizzard de software installeren. Dat ging goed alle keycodes werden aanvaard en staan op m'n Battlenet account. Hup de LOD software downloaden en ....damm na de installatie start het spel niet meer op. M'n pc vraagt nog steeds naar de orginele LOD cd en die zit verdomme in de dvd drive en hij gaf ook een error kader met het opschrift dat ie niet kan opstarten error xxxxx
De error wou zeggen dat de orginele schijf erin moest en die zat er ook in. Dan maar alles uninstallen en alles downloaden via Blizzard. Na een erg trage download van meer dan een uur voor amper 1,5 Gbyte wil ik 'm installeren maar vraagt de installer naar m'n 26 char password....pardon...mijn Diablo II game heeft een 16 char password en die pakt ie niet aan natuurlijk...
iemand ook deze ervaring gehad...ooit...mijn windows versie is de 7 ultimate 64 bit versie...mits wat aanpassingen starte de game prima op...maar de expansion versie is blijkbaar :doh:
Ergens schreef iemand dat dit geen probleem zou zijn indien je de originele keycodes had. Gewoon op Battlenet codes ingeven en via Blizzard de software installeren. Dat ging goed alle keycodes werden aanvaard en staan op m'n Battlenet account. Hup de LOD software downloaden en ....damm na de installatie start het spel niet meer op. M'n pc vraagt nog steeds naar de orginele LOD cd en die zit verdomme in de dvd drive en hij gaf ook een error kader met het opschrift dat ie niet kan opstarten error xxxxx
De error wou zeggen dat de orginele schijf erin moest en die zat er ook in. Dan maar alles uninstallen en alles downloaden via Blizzard. Na een erg trage download van meer dan een uur voor amper 1,5 Gbyte wil ik 'm installeren maar vraagt de installer naar m'n 26 char password....pardon...mijn Diablo II game heeft een 16 char password en die pakt ie niet aan natuurlijk...
iemand ook deze ervaring gehad...ooit...mijn windows versie is de 7 ultimate 64 bit versie...mits wat aanpassingen starte de game prima op...maar de expansion versie is blijkbaar :doh:
Het aantal errors wat ik in 10 jaar D2 gezien is ongelooflijk 