Archief - Diablo II problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sixstripes

Legacy Member
Een tijdje geleden kocht ik in afwachting van diablo III de vorige II versie ergens 2de hands. Alles installeren en spelen, geen probleem zover. Vandaag kocht ik de expansion splinternieuw bij Game Mania en thuisgekomen hup de schijf in de pc. De installer vroeg om de "Play disk 2" van de orginele versie en begon te installeren tot ergens 27% en daarna moest de LOD disk er in, maar dan ging het fout. de pc bleef maar achter de LOD disk vragen...even surfen en bingo... nog peeps met dit probleem.

Ergens schreef iemand dat dit geen probleem zou zijn indien je de originele keycodes had. Gewoon op Battlenet codes ingeven en via Blizzard de software installeren. Dat ging goed alle keycodes werden aanvaard en staan op m'n Battlenet account. Hup de LOD software downloaden en ....damm na de installatie start het spel niet meer op. M'n pc vraagt nog steeds naar de orginele LOD cd en die zit verdomme in de dvd drive en hij gaf ook een error kader met het opschrift dat ie niet kan opstarten error xxxxx

De error wou zeggen dat de orginele schijf erin moest en die zat er ook in. Dan maar alles uninstallen en alles downloaden via Blizzard. Na een erg trage download van meer dan een uur voor amper 1,5 Gbyte wil ik 'm installeren maar vraagt de installer naar m'n 26 char password....pardon...mijn Diablo II game heeft een 16 char password en die pakt ie niet aan natuurlijk...

iemand ook deze ervaring gehad...ooit...mijn windows versie is de 7 ultimate 64 bit versie...mits wat aanpassingen starte de game prima op...maar de expansion versie is blijkbaar :doh:

TearsfLuna

Legacy Member
Is het niet zo dat als je je oude diablo 2 keys, de 16 digits, aan je account linkt op blizzard dat je er een nieuwe, een 26 char, code voor in de plaats krijgt?
Ik meende toch dat dit zo was aangezien ik veel mensen had horen klagen dat sommige bots niet runde met de 16 char keys.. En die deden dan wat ik hierboven zei..

En plus, je hebt het hier over dat de pc steeds naar de originele CD vraagt als je wil spelen, waarom download je dan niet de nocd patch? Vroeger was deze illegaal, moest via d2loader, nu echter is die gewoon beschikbaar van blizzard zelf?

Je kan ook altijd eens een digitale versie van D2 downloaden, wat perfect legaal is aangezien jij het fysieke product aangeschaft hebt. En deze draai je dan vanuit een virtueel station..

sixstripes

Legacy Member
Inderdaad ge krijgt een nieuwe 26 char key toegewezen, had ik niet gezien en is trouwens ook redelijk klein weggemoffeld naast de de game avatar. Nu gaat alles perfect...Thanks

TearsfLuna

Legacy Member
sixstripes zei:
Inderdaad ge krijgt een nieuwe 26 char key toegewezen, had ik niet gezien en is trouwens ook redelijk klein weggemoffeld naast de de game avatar. Nu gaat alles perfect...Thanks

No problem :) Het aantal errors wat ik in 10 jaar D2 gezien is ongelooflijk :D
D2 ladder zal trouwens een van dees nog eens restarten, in april ofzo denk ik..
Laatste 2 seizoenen waren 6 maanden..

Depresjon

Legacy Member
Ik had t probleem dat ik niet online kon gamen.
Probleem is opgelost door als administrator op te starten.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan