Archief - Diablo II : Ladder reset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pffftt

Legacy Member
ja kheb er nog eentje gemaakt maar krijjg em lik nie verkocht,
aangezien ik ook nog maar terug begonnen ben kan ik wel iets in de plaats gebruiken :p

rune of pgems of sorc stuff

NSA.Rhinox

Legacy Member
Lolly @ europa sc ladder!

Vroeger avalox, if anyone remembers me.. :)

NSA.Rhinox

Legacy Member
Tis echt al lang geleden hoor. Indertijd nog met Wundagore, en iemand van SOY waar ik de naam nimeer van herinner. Da waren de voornaamste questbuddies. Kheb trouwens ook nog het begin van.. 1.9 geweten, da we met heel de diablo-telenetcommunity, of toch een aantal ervan, de nieuwe ladderreset begonnen. Da was echt geweldig. Iedereen was toen sorc, en ik assassin. :-D En na 3 dagen lvl 86+. :D

Eden

Legacy Member
waar is den tijd :)

kan me nog wel iets herinneren van het Barbarian-Project tussen SNC en SOY :)

Eden

Legacy Member
voor degenen die geen tijd hebben om constant nieuw ventjes te maken ;D

Rage

Legacy Member
Ge moet gewoon niet dood gaan he :)

lvl 86 mf sorc nu, shako moser viper etc :cool:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Grrr, tis moeilijk om aan gear te geraken. Heb maar 60%mf intussen en men gear is te weak om hell te runnen dus zit op nm. Op de koop toe heb ik dan zo paar zeldzame drops gehad maar dat zijn er dan die geen hol waard zijn zoals Heaven's Breathren set items enzovoort. Beste meevaller dat ik tot nu toe had is een nagelring vinden van 20%. Ohjah en Chromatic Ire uit Baal gestampt daarnet, dat valt ook nog mee.

LacrimA

Legacy Member
Ben ook maar eens opnieuw begonnen.

Iemand toevallig een sol-rune liggen op SCL?
dan kan'k mijn insight maken :)

*unalacrima

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hoeveel Pgems kost een soj tegenwoordig? Heb er zo 23 atm en ik wil een fortitude armor maken. Maar het is best moeilijk om een perfect ancient armor te vinden, laat staan eentje met 4 sockets. Dus dan mmar traden terwijl ik voor een Ko zoek.

LacrimA

Legacy Member
Neen :p
(40pgems ongeveer ist? soj: 3-4 ist? => dus in principe wel mogelijk, maar voor zo'n aantal wil mn eerder runes)

Cpt. Kablamo: wat heeft fortitude met ko te maken? Fortitude is immens duur, wegens de Lo-rune (Lo en Ko-rune aan het verwarren?)

Ik ga de insight trouwens in de eerste de beste 4sock wapen voor merc steken. Ik kill wel (als ik genoeg mana heb :p)

Niemand een sol dus? heb wel ergens een pgem liggen ofzo
Een ring met ll (die ene set ring die ik altijd wegsmijt :p) is ook altijd welkom

Cpt. Kablammo

Legacy Member
LacrimA zei:
Neen :p
(40pgems ongeveer ist? soj: 3-4 ist? => dus in principe wel mogelijk, maar voor zo'n aantal wil mn eerder runes)

Cpt. Kablamo: wat heeft fortitude met ko te maken? Fortitude is immens duur, wegens de Lo-rune (Lo en Ko-rune aan het verwarren?)

Ik ga de insight trouwens in de eerste de beste 4sock wapen voor merc steken. Ik kill wel (als ik genoeg mana heb :p)

Niemand een sol dus? heb wel ergens een pgem liggen ofzo
Een ring met ll (die ene set ring die ik altijd wegsmijt :p) is ook altijd welkom

Yup, verwarde de runes, mjah ken die niet uit men hoofd he. :p

En ja is een duur runeword, maar meeste handige runewords zijn dat en kvind nog wel dat da meevalt hier. :p

Henne

Legacy Member
God, mijn sorc word in nightmare nog geowned door die fcking stydian dolls :(

*edit* Zou ik iets van deftig sorc gear kunnen krijgen voor 2* festering essence of destruction? ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan