Archief - Diablo II : Ladder reset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pffftt

Legacy Member
is de realm bij iedereen down of ben ik den enigsten?

account name : Pedro op softcore

a168441

Legacy Member
is down iemand idé wanneer het up gaat? als het klop wat ze zeggen 6h dan ist pas na middenacht

Rage

Legacy Member
Uranium zei:
Is min of meer mijn plan. :) Allé, ik dacht aan (op level 91):

1 Frozen Armor / Shiver Armor / Frost Nova / Ice Blast / Spike / Blizzard
15 Ice Bolt
12 Cold Mastery
20 Frozen Orb
1 Static Field
1 Telekinesis
5+ Teleport (valt te zien, kwil geen mana issues :))
1 Warmth
20 Fireball
3 Fire Mastery
18 Firebolt

Ice bolt is verspilling. ge kunt die punten beter in fire skills steken. op lvl 91 is 12 cold mastery ook al veel. lvl 17 is optimaal met +skills

Ik zeg niet dat uw build niet goed is, maar persoonlijk vind ik de synergy bonus van ice bolt veel te laag. Dan kunt ge uw fire skills daar sterker mee maken.

Als ge in plaats van fire bolt meteor maxed, dan hebt ge een extra skill tegen cold immunes. Tegen gewone monsters cast ge orb met tussendoor fireballs, maar tegen cold immunes doet ge enkel fireball. als ge meteor erbij pakt kunt ge meteor casten met fireballs tussendoor.

Frozen orb met 17 CM vreet alles op wat niet cold immune is. Maar het is en kwestie van gevoel denk ik, ik heb de wiskunde nooit gedaan

a168441

Legacy Member
ik zou gewoon blizzard sorc gaan, max blizz en syns goed voor mf andy, mephisto op hell

Rage

Legacy Member
Uranium zei:

enkel HC, SC is geleden van 1.09 :)

Mja, ice bolt synergy is 2% geloof ik, dat is echt niet veel

a168441 zei:
ik zou gewoon blizzard sorc gaan, max blizz en syns goed voor mf andy, mephisto op hell

En wat doet ge tegen cold immunes? Zo een sorc is leuk voor enkel te mf'en, maar nu in het begin van de ladder moet ge nuttig zijn tot het einde :)

a168441

Legacy Member
gewoon 1 skill static en ne goeie merc :)
of speel gewoon in groep ;)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Oh yeah, nog eens een ladder reset! Vanaf dat mijn hoofd stopt met barsten ga ik ook even meedoen.

a168441

Legacy Member
crossfader was uw account ? ik begin ook met nog ne maat ook hc lod
account: Fragbunny

pffftt

Legacy Member
ken iemand me nog eens helpen in wat moek ik stats steken als sorc? vit is voor life en energy voor mana,maar wat doet dex?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan