demon326
Legacy Member
L3ThaL zei:IRNV is voor noobs imo en moet dringend generfed worden/of enkel bruikbaar bij nacht waar het voor bedoelt is zoals op map tehran highway al mogen de nightmaps toch iets nachterlijker zijn...
Niemand houdt uw tegen die scope te gebruiken hoor, en deze moet niet generfd worden.
Deze heeft al een kleiner field of view, is trager dan gewone scops. Altijd dat gezaag over die scope, als men niet blijft campen, heeft iemand met die scope minder kans om uw te raken, en ze ziet ook niet door rook en of stofwolken heen....
. De nightvision gebruik ik enkel in metro en soortgelijke mappen. Ik vind de viewrange van die scope veel te klein om handig te zijn op grotere mappen.. 