Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohm zei:RDS/Kobra en Holo.
Heb nog geen IR scope en als ik die heb ga ik die ook niet gebruiken. Tenzij je die moet gebruiken om iets te unlocken.

kvind het best wel een schone scope, IRNV is voor noobs imo en moet dringend generfed worden/of enkel bruikbaar bij nacht waar het voor bedoelt is zoals op map tehran highway al mogen de nightmaps toch iets nachterlijker zijn...maartendq zei:IR. Juist omdat hij zo belachelijk OP is. Het is gewoon bijna een ingebouwde wallhack. Camouflage, cover,.. allemaal volkomen nutteloos want je ziet alles en iedereen toch mooi zitten.
Ik voorspel dat binnen twee maanden iedereen daarmee rondloopt.
) net het coole van Battlefield. Nu brengen ze meer close quarter maps uit dan echte battlefields....