Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete scope


  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten.

Ohm

Legacy Member
RDS/Kobra en Holo.

Heb nog geen IR scope en als ik die heb ga ik die ook niet gebruiken. Tenzij je die moet gebruiken om iets te unlocken.

demon326

Legacy Member
Ohm zei:
RDS/Kobra en Holo.

Heb nog geen IR scope en als ik die heb ga ik die ook niet gebruiken. Tenzij je die moet gebruiken om iets te unlocken.

Eens je de IR hebt, wil je niet meer terug :D

Slayerbe

Legacy Member
Ik gebruik overwegend de holo. Zou eigenlijk die IR eens moeten testen aangezien ik die al op een paar wapens heb unlocked.

Leto

Legacy Member
die IRNV is de max, moet hem nu wel terug unlocken nieuwe wapen. Binnenkort heeft iedereen diezelfde scope, eigenlijk dus TE goed :p

BleKKie

Legacy Member
IR is eigenlijk gewoon belachelijk en ik zou het bijna cheaten noemen, het is gewoon onnoemlijk simpel om zo enemy's te spotten/killen (op bepaalde mappen) dat het belachelijk is.

maartendq

Legacy Member
IR. Juist omdat hij zo belachelijk OP is. Het is gewoon bijna een ingebouwde wallhack. Camouflage, cover,.. allemaal volkomen nutteloos want je ziet alles en iedereen toch mooi zitten.

Ik voorspel dat binnen twee maanden iedereen daarmee rondloopt.

spourop

Legacy Member
IR scope is m X1 zoomen, anders zou ik die wel meer gebruiken

joriske18

Legacy Member
Meestal acog, vind die IR precies wat overroepen. Sommige situaties handig maar de range is beperkt en ik heb ook het gevoel dat hij minder nauwkeurig is.

devil

Legacy Member
mijn favorite is een eotech de holo dus, omdat ik hier toch ook een echte staan heb op me m4.
maar in game is de IR wel heel goe ja .

coldvinc

Legacy Member
De Holo, rode, ronde cirkel met dot in het midden, lkkr duidelijk.
Op tweede plaats IRNV.

jm188

Legacy Member
ter info: met de spec ops outfit ben je minder makkelijk te spotten met irnv

Xtralecherus

Legacy Member
RDS is het beste imo 1 dot, de holo zijn dot is veeeel te groot jammer :( kvind het best wel een schone scope, IRNV is voor noobs imo en moet dringend generfed worden/of enkel bruikbaar bij nacht waar het voor bedoelt is zoals op map tehran highway al mogen de nightmaps toch iets nachterlijker zijn...

Leto

Legacy Member
maartendq zei:
IR. Juist omdat hij zo belachelijk OP is. Het is gewoon bijna een ingebouwde wallhack. Camouflage, cover,.. allemaal volkomen nutteloos want je ziet alles en iedereen toch mooi zitten.

Ik voorspel dat binnen twee maanden iedereen daarmee rondloopt.

Het is inderdaad veel te goed en het gaat het spel danig om zeep helpen. Er bestaat wel een thermisch pak denk ik want zie toch af en toe spelers rondlopen die niet opvallen met die scope... Ik heb nog altijd niet gevonden wat dat kan zijn. EDIT : spec ops dus, m.a.w. iedereen gaat daar dan mee rondlopen en IR gaat nutteloos zijn, al is dat blijkbaar maar unlocked op rank 42, iets wat ik nooit ga zijn lol. Er is niet echt goed over nagedacht bij DICE. Ik ben een slechte speler maar haal op Caspian Border massa's kills enkel door die scope.

Mja ik speel het dan zowieso niet meer als er niet meer deftige maps uitkomen, momenteel speel ik er maar 2 graag en dat is veel te weinig.
Ik zoek zelfs nu gewoon naar Caspian Border only of Kharg Island only servers...
Teheran kan er ook nog door wegens de coole sfeer maar de rest is dikke faildesign. Misschien ene gevolg van hun egein scope toestanden dat ze minder open ruimtes hebben gemaakt, maar dat is (was :() net het coole van Battlefield. Nu brengen ze meer close quarter maps uit dan echte battlefields....

Fenumeher

Legacy Member
Ze gaan de IR scope "nerfen" naar het schijnt maar de geruchten zijn (ja geruchten van geruchten :p) dat het enkel met die camouflage moeilijker zal worden om mensen te spotten (die camo of lvl 43...)

MaTraK

Legacy Member
Met de HOLO heb ik overduidelijk de beste aim en reflex imo, heb die dus op al mijn wapens. Past ook het beste bij mijn speelstijl, namelijk close-medium, long range zijn voor die 37 snipers...
Alhoewel de IRNV veel beter zicht geeft, speelt die toch niet zo lekker genoeg voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan