scipicore
Legacy Member
sorry vyaeteke (en mss andere mense *rrrr*) ma kheb gene foto meer buite die da ge amaal al hebt gezien :/ webcam na de zakke en ben te lui om rolleke int fototoestel te steke ^^ as ge mij wilt zien moet ge ma ne keer tot in verrebroek rijde as ge naar fom gaat ^^ in st niklaas kenne ze da zeker 






