Vind de doa series ook wel mega leuk,maar ik ben het gewoon om met een arcade stick te spelen,controllers zuigen echt wel zwaar voor fight games eens je allebij geprobeert hebt,honest.En er is niet echt een goede arcade stick voor xbox uitgekomen waar je xbox live mic kan aansluiten,wel in ieder geval niet in Belgie te koop dus importen weer

Anyhoo als je tegen button bashers verliest is het gewoon teken dat je niet goed genoeg bent,Je hebt wel echt weken nodig om goed te zijn in welk fighting game dan ook.Sommigen denken dan ook dat ze masters zijn als ze het spel 1 week hebben of al op hard hebben uitgespeeld

Dit game gaat zwaar ownen en eindelijk een online functie dat de levensduur aanzienlijk kan verlengen,zeker nodig bij beat'em-ups.
Hopelijk zijn er veel hier op het forum die xbox live hebben en het spel gaan kopen,kunnen we via threads elke week wedstrijden houden :applause:

En nu op zoek naaar die arcade stick ...
