Archief - Dead or Alive Ultimate

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Venn

Legacy Member
Er is sprake van een remake van DOA1 en DOA2, maar zit DOA3 dan standaard in DOAU of zit het er gewoon niet bij?

Tazz

Legacy Member
Bij mijn weten zit het er niet bij. DOA1 met de ps graphics, en een opgepoetste versie van DOA2 geloof ik.

waveshaper

Legacy Member
pff ik snap nie wa mensen aan doa vinden ... bij mij is het maar wa button bashing ... hem doa3 gekocht en was nu nie echt men ding, vond er nie echt een spel aan :s ...

fixer187

Legacy Member
Bij alle fightgames kun je buttonbashen he. Imo is doa3 de beste fight game dat er is zeker als je tegen personen speelt die er iets van kennen, maar de sp is wel wat kort en kan je het met alleen buttonbashen het halen ( wat eigenlijk met alle fightgames kan ). Daarom gaat de dit zo hard ne must have zijn omdat het ONLINE is, als je wat research doet over de het network systeem van team ninja dan ga je zien dat ze het echt perfectioneren om een nihile lag te hebben, daarom duurt het zo lang dat een deftige fightgame online gaat.

Ik vind persoonlijk dat Soulcalibre 2 niet goed is, but thats me...

bhytre

Legacy Member
Vind de doa series ook wel mega leuk,maar ik ben het gewoon om met een arcade stick te spelen,controllers zuigen echt wel zwaar voor fight games eens je allebij geprobeert hebt,honest.En er is niet echt een goede arcade stick voor xbox uitgekomen waar je xbox live mic kan aansluiten,wel in ieder geval niet in Belgie te koop dus importen weer :(
Anyhoo als je tegen button bashers verliest is het gewoon teken dat je niet goed genoeg bent,Je hebt wel echt weken nodig om goed te zijn in welk fighting game dan ook.Sommigen denken dan ook dat ze masters zijn als ze het spel 1 week hebben of al op hard hebben uitgespeeld :lol:
Dit game gaat zwaar ownen en eindelijk een online functie dat de levensduur aanzienlijk kan verlengen,zeker nodig bij beat'em-ups.
Hopelijk zijn er veel hier op het forum die xbox live hebben en het spel gaan kopen,kunnen we via threads elke week wedstrijden houden :applause: :woohoo:
En nu op zoek naaar die arcade stick ...:p

bilsplijter

Legacy Member
Dead or Alive: Ultimate bestaat uit:
Dead or Alive 1 (Deel 1 houd zijn orginele grfx)
Dead or Alvie 2 (Krijg een nieuw jasje van grfx over zich heen)
Online optie

En zoals al gezegt is er zit "GEEN" DOA3 in.

Dreadnaut

Legacy Member
HMMMM, kweet t nie zo zur.............

DOU heeft ook nog nieuwe zaken erin, zoals meer info (via filmpjes) over de achtergrond van verschillende karakters. k zag toch veel verschillen met de screens die k al heb gezien en de ps2 versie die ik hier heb.......

k kan nie wachten tot t uitkomt wat ein deze maand begin november zou moeten zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan