MrK007
Legacy Member
Kweet niet goed waar ik dit moest zetten, dus doe ik het maar ff hier.
Kzit met een probleem, namelijk net dead island special edition gekocht voor pc.
Ik kom thuis, doe mijn gesealed exemplaar open en ik merk direct, geen handleiding, ni datk da ooit gebruik, maar het idee van "waar staat mn cdkey dan op?" kwam direct in mij op. maar goed, der zat oook ng een flyerke in me 2 keys op, toen op die moment dacht ik DLC. Bleek te kloppen, maar goed we beginne te installeren.
Steam vraagt mij om een code in te geven, dus ik probeer met 1 van die 2 dlc codes, met het gedacht "tzal de dees wel zijn" maar ze werkten alle2 niet. Ik kreeg de melding "please register the main game before activating dlc". Dus keek ik even verder in/op de doos, cd, flyer...maar niks van key code te bespeuren.
Kan het zijn dat ik 1 van de weinige mensen ben die een exemplaar heeft waar per ongeluk geen handleiding inzit? En zo ja, zou Game Mania mij een nieuw exemplaar geven? Ik ken de uitbater wel redelijk goed, dus op zich maak ik me geen zorgen, maar toch, kvind dit allemaal zeer raar... En anders ben ik gwn dom en kijk er GRANDIOOS over
Nog mensen die een pc exemplaar hebbe en die me dus even duidelijkheid kunne geven?
Thx
Kzit met een probleem, namelijk net dead island special edition gekocht voor pc.
Ik kom thuis, doe mijn gesealed exemplaar open en ik merk direct, geen handleiding, ni datk da ooit gebruik, maar het idee van "waar staat mn cdkey dan op?" kwam direct in mij op. maar goed, der zat oook ng een flyerke in me 2 keys op, toen op die moment dacht ik DLC. Bleek te kloppen, maar goed we beginne te installeren.
Steam vraagt mij om een code in te geven, dus ik probeer met 1 van die 2 dlc codes, met het gedacht "tzal de dees wel zijn" maar ze werkten alle2 niet. Ik kreeg de melding "please register the main game before activating dlc". Dus keek ik even verder in/op de doos, cd, flyer...maar niks van key code te bespeuren.
Kan het zijn dat ik 1 van de weinige mensen ben die een exemplaar heeft waar per ongeluk geen handleiding inzit? En zo ja, zou Game Mania mij een nieuw exemplaar geven? Ik ken de uitbater wel redelijk goed, dus op zich maak ik me geen zorgen, maar toch, kvind dit allemaal zeer raar... En anders ben ik gwn dom en kijk er GRANDIOOS over

Nog mensen die een pc exemplaar hebbe en die me dus even duidelijkheid kunne geven?
Thx

