Archief - Dead Island cd key probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrK007

Legacy Member
Kweet niet goed waar ik dit moest zetten, dus doe ik het maar ff hier.

Kzit met een probleem, namelijk net dead island special edition gekocht voor pc.
Ik kom thuis, doe mijn gesealed exemplaar open en ik merk direct, geen handleiding, ni datk da ooit gebruik, maar het idee van "waar staat mn cdkey dan op?" kwam direct in mij op. maar goed, der zat oook ng een flyerke in me 2 keys op, toen op die moment dacht ik DLC. Bleek te kloppen, maar goed we beginne te installeren.

Steam vraagt mij om een code in te geven, dus ik probeer met 1 van die 2 dlc codes, met het gedacht "tzal de dees wel zijn" maar ze werkten alle2 niet. Ik kreeg de melding "please register the main game before activating dlc". Dus keek ik even verder in/op de doos, cd, flyer...maar niks van key code te bespeuren.


Kan het zijn dat ik 1 van de weinige mensen ben die een exemplaar heeft waar per ongeluk geen handleiding inzit? En zo ja, zou Game Mania mij een nieuw exemplaar geven? Ik ken de uitbater wel redelijk goed, dus op zich maak ik me geen zorgen, maar toch, kvind dit allemaal zeer raar... En anders ben ik gwn dom en kijk er GRANDIOOS over :D

Nog mensen die een pc exemplaar hebbe en die me dus even duidelijkheid kunne geven?

Thx

Vasilline

Legacy Member
Normaal zou er toch een cd key moeten bijzitten voor te activeren. Ben er vrij zeker van dat ze in game mania er niet moeilijk gaan overdoen. Heb hetzelf ook al eens gehad bij een game die ik nieuw kocht, en daar was de key al van gebruikt. Heb zonder probleem een andere gekregen.

Yvezzke

Legacy Member
Teruggaan naar GM, en die manne de cd-key laten zoeken, ge zult rap een ander meekrijgen.
Bij de meeste hedendaagse games staat de cd-key op de achterkant van de manual, sinds deze ontrbreekt...

Plorex

Legacy Member
Naar de GM gaan.

Btw; Je kan toch niet spelen want hij is region locked. :p

cocabonca

Legacy Member
is der een manier om die region locked te omzeilen ? xD

Rassing

Legacy Member
ik heb zelfde probleem

en naart schijnt willen ze dat wel wisselen, maar das geen special edition meer dan

kmoet morgen ff teruggaan want de verkoper ier kon hoofdkantoor ofzo ni vastkrijge via telefoon

MrK007

Legacy Member
Kom net trg van game mania, ze hadden nogal iemand met dit probleem geholpen.
Kreeg gwn de manual uit een gewone editie omdat ik mijn SE keys al heb.
Nu maar wachten tot Middernacht om te kunne spelen ;)

thx for the reply's

Ærich

Legacy Member
Ik neem even de vrijheid om mijn vraag in dit topic te zetten, aangezien het probleem van de TS opgelost is.

Ik heb vandaag Dead Island gehaald voor de PC. Het is een Steamworks only game maar dat is geen probleem. Wel zegt Steam dat ik de game nog niet kan installeren omdat hij pas daadwerkelijk uitkomt op 09-09-2011, morgen dus. Nou vraag ik me af, enkele vrienden van me hebben deze game al op de X360 en spelen hem al twee of drie dagen, maar ik krijg een error? Weet iemand hoe dat kan?

Desolator23

Legacy Member
Ærich zei:
Ik neem even de vrijheid om mijn vraag in dit topic te zetten, aangezien het probleem van de TS opgelost is.

Ik heb vandaag Dead Island gehaald voor de PC. Het is een Steamworks only game maar dat is geen probleem. Wel zegt Steam dat ik de game nog niet kan installeren omdat hij pas daadwerkelijk uitkomt op 09-09-2011, morgen dus. Nou vraag ik me af, enkele vrienden van me hebben deze game al op de X360 en spelen hem al twee of drie dagen, maar ik krijg een error? Weet iemand hoe dat kan?

Hij is gewoon eerder uitgekomen op XBox 360 dan voor Pc.

Niets mis mee hoor. Bij mij staat dead island al in mijn lijst maar kan ook nog niet spelen, ook op Steam trouwens.

Dus vanaf morgen zal je kunnen spelen.

Desolator23

Legacy Member
Steam houdt zich aan de regels van de releasedatum, winkels niet altijd, zelden eigenlijk.

Ærich

Legacy Member
Okee. Nou ja, ik ben blij dat het morgen in ieder geval de 9e is. Maakt verder ook niet uit. Maar wel hartelijk bedankt voor het antwoord!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan