Mello
Legacy Member
voor mij is de community ongeveer hetzelfde gebleven, vroeger waren er ook al zo mensen, spijtige zaak.
De meest volwassen community vind ik, is die van rift.
Maar heb ik gehoort, het feit dat mensen zo kinderachtig doen is door updates, als de updates hun niet bevallen, beginnen ze irritant en kinderachtig te doen tegenover elkaar, en het ligt ook aan de game zelf soms, mensen hebben tegenwoordig niks beter te doen dan het kind uit te hangen.
De meest volwassen community vind ik, is die van rift.
Maar heb ik gehoort, het feit dat mensen zo kinderachtig doen is door updates, als de updates hun niet bevallen, beginnen ze irritant en kinderachtig te doen tegenover elkaar, en het ligt ook aan de game zelf soms, mensen hebben tegenwoordig niks beter te doen dan het kind uit te hangen.

en neem van mij aan dat ge daar niet voor moet nolifen (al deed ik dat toen wel)
)
