Archief - De Onvolwassenheid in runescape.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mello

Legacy Member
voor mij is de community ongeveer hetzelfde gebleven, vroeger waren er ook al zo mensen, spijtige zaak.
De meest volwassen community vind ik, is die van rift.

Maar heb ik gehoort, het feit dat mensen zo kinderachtig doen is door updates, als de updates hun niet bevallen, beginnen ze irritant en kinderachtig te doen tegenover elkaar, en het ligt ook aan de game zelf soms, mensen hebben tegenwoordig niks beter te doen dan het kind uit te hangen.

Biebiep

Legacy Member
ITT:

Obvious teens complaining about obvious teens on obviously teen-mmo's.

("hardcore") gaming is per definitie het koninkrijk van de tiener(of den dopper :doc:)

Mello

Legacy Member
wel, als je runescape kent, dan zou ik eerder zeggen dat de mensen die rijk zijn op dit spel de doppers zijn, er zijn daar wel mensen op dat spel die enorm rijk zijn dat je gewoon niet weet hoe ze dat gedaan hebben.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik had drie partyhats tot een jaar geleden :p en neem van mij aan dat ge daar niet voor moet nolifen (al deed ik dat toen wel)

Dat het verslavend is is meer dan duidelijk, maar wat de 'geen tijd' gedoe ermee te maken heeft weet ik niet.
Het is waar dat alles redelijk lang duurt, maar je moet er naar mijn zeggen geen uren achter zitten, tenzij je jezelf verplicht dit level vandaag te halen.
Het feit dat stilstand = achteruitgang leidde er altijd toe dat ik maar bleef spelen. En helaas ook de drang naar een phat set wat ik uiteindelijk nooit gehaald heb. Ik zou er niet mee kunnen leven als ik maar één uur per dag kon spelen omdat je dan weinig vorderingen maakt. Terwijl als ik een game begin te spelen online ik er ook echt goed in wil worden en dat kan in het geval van RS enkel door meer dan 5u per dag te spelen (ook als het school was speelde ik vaak van 17u - 2u snachts:s)

Maarja nogmaals, blij dat ik van deze shit af ben want dat kutspel had mij helemaal in de greep :p. Beste keuze die ik ooit gemaakt heb was hiermee te stoppen, ook voor mn studies van dit jaar:)

MmoRpgGuy

Legacy Member
alilsneaky zei:
Rs had 10 jaar geleden een veel betere community dan wow en consoorten.
Heb t al jaren niet meer gespeeld maar rond de tijd dat ik stopte begonnen ze het naar kinderen te richten (kinderachtige events en nieuwe quests etc)

Alle mmo comunities zijn tegenwoordig zo hoor, als t niet de tieners zijn (9-14) dan zijn t de tieners+ (14-20) die kleine rotzakjes zijn.

Kleinmannen zijn tegenwoordig niet meer door hun ouders opgevoed, en het is er aan te zien.

in 2002 bestond er nog geen wow bij mijn weten

Flunitrazepam

Legacy Member
Mello zei:
wel, als je runescape kent, dan zou ik eerder zeggen dat de mensen die rijk zijn op dit spel de doppers zijn, er zijn daar wel mensen op dat spel die enorm rijk zijn dat je gewoon niet weet hoe ze dat gedaan hebben.

Rijk, wat is rijk?

Het zijn maar pixels.
3 jaar terug had ik zo'n 7B cash.

Dat was toen veel.
Nu zijn er mensen met 200B+.

1B is nu bijna niets meer.

En voor de mensen die het willen weten:
Niet door te skillen maar door te staken.

Jeroen_HD

Legacy Member
Ach tis maar hoe je het bekijkt. Het is een leuk spel waar je je lang mee kan bezighouden. Je kan een volwassen clan opzoeken en samenspelen met die mensen.
In elk online game zitten kinderachtige mensen.

Mello

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
Rijk, wat is rijk?

Het zijn maar pixels.
3 jaar terug had ik zo'n 7B cash.

Dat was toen veel.
Nu zijn er mensen met 200B+.

1B is nu bijna niets meer.

En voor de mensen die het willen weten:
Niet door te skillen maar door te staken.

Door staken kan je inderdaad enorm rijk worden op runescape, maar ook enorm arm, ik ben toch overtuigd dat je met die 'dice' games rijk kon worden op runescape, kijk maar naar aqw of awq, zij is beginnen hosten als dicer met 248k, op 1 week tijd heeft ze 3B+ bids gewonnen, het is natuurlijk wel 1 van de meest onvertrouwbare spelletjes en voor de luie mensen, maar ze heeft er toch haar bank mee gemaakt.
200B+ vind ik persoonlijk wat overdreven, niemand zal dat gehaald hebben, het hoogste wat ik al zag is 50B+ bank, maar nog geen 200B+.

Flunitrazepam

Legacy Member
200B+ overdreven?

Chessy018.

GF 200B!
Ze had zelfs meer.

En er zijn nog mensen met 150 en 200B+.
Tegenwoordig echt niet raar hoor!;)

Mello

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
200B+ overdreven?

Chessy018.

GF 200B!
Ze had zelfs meer.

En er zijn nog mensen met 150 en 200B+.
Tegenwoordig echt niet raar hoor!;)

Chessy018 was inderdaad enorm rijk, ze was de rijkste van haar tijd, maar tot op vandaag heb ik nog niemand anders gezien die in totaal 7 maxed cash piles heeft.
mensen zoals win all day, oh haro der, awq, cls product en ga zo maar verder hebben hun bank gemaakt op de meer luie manier zoals luren en dicen.

Mensen zoals nightmarerh, sparc mac, woox16 en ga opnieuw maar door, hebben hun geld verdient door skillen, staken of pvm, ik heb dan uiteraard ook meer respect voor die mensen dan voor de mensen die het op de luie of zelfs grof gezegt de 'verklote' manier gehaald hebben.

Flunitrazepam

Legacy Member
Het is maar wat je wilt, welk risico je wilt lopen.

Toen ik lurde ging ik met phat wildy in, nuja, die dat skillen moeten dat niet doen.
Gokken is idd luie manier, maar wel met het meest risico.

Chesyy had zelfs meer dan 200B, maar de hackers kregen niet alles verkocht/overgezet op andere acc's.

Merchen is ook een goede manier, maar dat is tegenwoordig ook al scammen.

Mello

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
Het is maar wat je wilt, welk risico je wilt lopen.

Toen ik lurde ging ik met phat wildy in, nuja, die dat skillen moeten dat niet doen.
Gokken is idd luie manier, maar wel met het meest risico.

Chesyy had zelfs meer dan 200B, maar de hackers kregen niet alles verkocht/overgezet op andere acc's.

Merchen is ook een goede manier, maar dat is tegenwoordig ook al scammen.

op je eigen items flippen/merchen, de mensen die een clan runnen en zogezegt zeggen wat je moet flippen zijn de scammers, die verkopen dat item op zoveel, en mensen trappen erin en kopen het, maar maken uiteindelijk verlies, zo zie ik het.

profound

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
Merchen is ook een goede manier

Aah, de goeie ouwe tijd dat ik dagen/nachten lang zat te merchen, terwijl gwn een muziekje op, ander scherm een filmpje, good old days :D

Mello

Legacy Member
vroeger ook een mercher geweest, maar aangezien ik een tijd ben gestopt ben ik het wat verleerd, is inderdaad een zeer goede manier, en je kan zelfs nog staan trainen, heb 2 verschillende methodes gekent.

En heb wat slecht nieuws, maar ik vrees dat bots terug zullen komen, niet lang geleden gelezen op een botting website dat ze bijna terug komen, ik vermeld de namen niet aangezien dit een gaming website is en geen botting community, en zou het waarderen als anderen dit ook niet zeggen als we weten over welke bot ik hier spreek.

Edit 1: Er is vandaag nog een bot online gegaan, dit wil dus zeggen dat ze terug komen gegarandeerd. dit is enorm spijtig.

Molletje

Legacy Member
Bots zijn nooit weg geweest, maar deze zijn de oorzaak niet van de achteruitgang van rs.

Het is de inprofessionaliteit van jagex zelf dat de game verneukt.

rs draaide origineel allemaal rond PvP. Mogelijkheid om overal te duellen en een bevolkte wilderniss.

De wildy was een drukke plek voor skillers (mining, combat, agility, ...)
Alles in runescape draaide rond pken. Sinds een paar jaar heeft jagex PvP echt kapotgeknepen, eerst door het weghalen van de wildy en het dan terug te zetten naar het origineel wat volkomen belachelijk was want wie gaat er nu nog skillen in de wildy?

Met de nieuwe focus die vooral ligt op boss fights (zo goed als alle nieuwe content is bossfights en sterker armour) werden bots noodzakelijk, kijk maar naar de belachelijke inflatie, skillcapes worden beschreven als tijd en het verlies om de skill te trainen.



Dat is 1 oorzaak, de andere zijn alle stommiteiten waar mensen geld verliezen (dit jaar hadden we de minigame bug waar elke minigame onsafe werd, de duel arena bug en de storm of armadyl bug).

Dat ze dicing hebben toegelaten snap ik ook niet, dat was volgens mij zelfs niet legaal!


Ik wacht rustig op rs2006 en zie of dat wat word, maar deze rs speel ik niet meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan