Mello
Legacy Member
Dus, ik ben een tijdje geleden eens terug begonnen met runescape na de runescape update genaamt 'Bot-nuke' ofwel clusterflutterer en zijn effecten in het oog gehouden te hebben.
Ik ben blij dat die update blijkbaar meer dan zijn werk heeft gedaan en de zogezegde 'reflection en injection' bots heeft uitgeroeit, maar zelfs na die update valt het mij op dat de volwassenheid in ieder geval nog altijd enorm laag ligt in dit spel, endan spreken we hier over zeurende kinderen, nutteloze gesprekken die uitdraaien op elkaar uit schelden, de beggers, de aanhoudende 'gambling' games nadat de dobbelstenen uit het spel zijn verwijdert en zelfs, inderdaad, 'zogezegde' meisjes die blijkbaar niks beter te doen hebben dan zichzelf aan te bieden als een 'slet' endan nog verder willen dan enkel hete praat op runescape.
We zijn echter nog niet klaar, want nu merken we er niet zoveel meer van, aangezien ook de spam account creation is uitgeroeit en daarmee ook de gold-selling spam bots die in free-to-play werelden overal te vinden waren, maar de spijtige zaak is dat mensen nog altijd gold kopen inplaats van die eerlijk te verdienen.
Deze dingen vindt ik nog altijd enorm spijtig aan runescape, zelf nu dat het spel zichzelf aan het herstellen is van de bots en het nu terug de moeite waard is om voldoende geld te kunnen verdienen door je skills te gebruiken.
Wat wel zo goed als zeker is, is dat we bekende bots waarschijnlijk niet meer terug zien door het feit dat er ondertussen al 2 botting websites er van tussen uit zijn geglipt, en 3 botting websites een rechtzaak hebben verloren tegen jagex en nu moeten verdwijnen als ze verdere schulden willen vermijden.
Wat jagex hier heeft gedaan is eigelijk niet alleen een goede zaak voor hun, maar ook voor andere games die last hebben van bots. Jagex heeft voor mij hier kunnen bewijzen dat 'bots' degelijk illegaal zijn, en dat er een rechtzaak voor kan aangespannen worden.
Dit is de reden waarom de resterende bekende bots volgens mij ook schrik hebben om 'als ze een werkende bot hebben' die terug te releasen.
In ieder geval dit was wat ik hier in deze topic over runescape.
Ik verwacht hier wel wat volwassen reactie's als je wilt posten, en GEEN gezever als je niks te zeggen hebt op dit.
Ik ben blij dat die update blijkbaar meer dan zijn werk heeft gedaan en de zogezegde 'reflection en injection' bots heeft uitgeroeit, maar zelfs na die update valt het mij op dat de volwassenheid in ieder geval nog altijd enorm laag ligt in dit spel, endan spreken we hier over zeurende kinderen, nutteloze gesprekken die uitdraaien op elkaar uit schelden, de beggers, de aanhoudende 'gambling' games nadat de dobbelstenen uit het spel zijn verwijdert en zelfs, inderdaad, 'zogezegde' meisjes die blijkbaar niks beter te doen hebben dan zichzelf aan te bieden als een 'slet' endan nog verder willen dan enkel hete praat op runescape.
We zijn echter nog niet klaar, want nu merken we er niet zoveel meer van, aangezien ook de spam account creation is uitgeroeit en daarmee ook de gold-selling spam bots die in free-to-play werelden overal te vinden waren, maar de spijtige zaak is dat mensen nog altijd gold kopen inplaats van die eerlijk te verdienen.
Deze dingen vindt ik nog altijd enorm spijtig aan runescape, zelf nu dat het spel zichzelf aan het herstellen is van de bots en het nu terug de moeite waard is om voldoende geld te kunnen verdienen door je skills te gebruiken.
Wat wel zo goed als zeker is, is dat we bekende bots waarschijnlijk niet meer terug zien door het feit dat er ondertussen al 2 botting websites er van tussen uit zijn geglipt, en 3 botting websites een rechtzaak hebben verloren tegen jagex en nu moeten verdwijnen als ze verdere schulden willen vermijden.
Wat jagex hier heeft gedaan is eigelijk niet alleen een goede zaak voor hun, maar ook voor andere games die last hebben van bots. Jagex heeft voor mij hier kunnen bewijzen dat 'bots' degelijk illegaal zijn, en dat er een rechtzaak voor kan aangespannen worden.
Dit is de reden waarom de resterende bekende bots volgens mij ook schrik hebben om 'als ze een werkende bot hebben' die terug te releasen.
In ieder geval dit was wat ik hier in deze topic over runescape.
Ik verwacht hier wel wat volwassen reactie's als je wilt posten, en GEEN gezever als je niks te zeggen hebt op dit.
. Het is zeker niet een game die enkel voor de 8-15 jarigen is.
) ook runescape gespeeld samen met enkele vrienden en broers. Was heel plezant en mijn Engels was veel gevorderder dan mijn leeftijdsgenoten (nu nog) die het niet speelden.
Ik begon er mij in te verdiepen hoe iedereen dat deed en jep, ik werd ook een botter. Dungeoneering (saai, anyone?) terwijl ik sliep, runecrafting terwijl ik niet zelf wou spelen maar toch op de pc zat om een oogje in het zeil te houden. De cash stroomde binnen. Dat geld dan ook IRL verkocht en toen ik hoorde dat er een rechtzaak gespannen was tegen RSbots.net ben ik er dan ook wel mee gestopt. Een week hield ik het uit om te spelen zonder bots