Archief - De kruistochten (Hardcore Ladder)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destr0yer

Legacy Member
crap, had wel willen meedoen, maar den beetje te laat zeker? ^^
(ik anders als 1e reserve :p)

en moogde geen andere pala maken als die da er nu al staan? :-s (ni da er zoveel overschiet maar kom...)

en alle 8 tegelijk online zijn?
proficiat als da ge lukken :)

GMotha

Legacy Member
Oja, nog even een suggestie.
Gezien crossfader een foh pala neemt (dus ook conviction) zal ik als aura best salvation gebruiken (tis toch een synergie van vengeance en resist is altijd welkom). Dat spaar wat puntjes uit voor holy shield, de andere synergies etc:p

Hardcore_Virus

Legacy Member
Destr0yer zei:
crap, had wel willen meedoen, maar den beetje te laat zeker? ^^
(ik anders als 1e reserve :p)

en moogde geen andere pala maken als die da er nu al staan? :-s (ni da er zoveel overschiet maar kom...)

en alle 8 tegelijk online zijn?
proficiat als da ge lukken :)

mm je mag mijn plaats wel pakke, kep vandaag men lessepakket gezien :eek:

oya

Legacy Member
bon mensen ipv wanneer ge ongeveer kunt spelen, post es wnn ge effectief kunt spelen.

bv maandag-vrijdag tussen bla en bla uur
zaterdag heel de dag
zondag van tot van

:D

GMotha

Legacy Member
zowat elke dag van 19 tot 22u, weekends: 15u > 21u (als er nix tussenkomt).

Destr0yer

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
mm je mag mijn plaats wel pakke, kep vandaag men lessepakket gezien :eek:


ge zijt ne schat !!! :love:
(desnoods delen we account wel ofzo :unsure: zoda ge ook nog kunt spele, stuur desnoods pm als ge geintreseerd zijt :) )


nuja, welk is er nog over van de classes? :confused:

meelee speel ek wel graag :)
of ik kan es iets uitproberen ofzo
'the returner'
mass life & mana
conviction + thorns :D
en evt healing aura pompen voor u never know when

ben online: werkdagen, vanaf ong 19.30u tot 22u
uitz. woensdag & vrijdag: van 20.30 tot 22.00
in't weekend van 12.00u tot 3.00u :D (kan iets later zijn als 12.00u)

oya

Legacy Member
Time^- zei:
aangezien ge virus haar plaats overneemt neemt ge ook hare build over eh, namelijk frost zealot :)

quite pwned

en mail es allemaal nick en speeluren naar [email protected] das overzichtelijk, kgaan dor dan een excell sheet van maken da we zien wie er tegelijk online is

project is voor next week

grtz

Time

Legacy Member
aangezien der 8 kruistochten waren kunnet mss nog wa specialer make
8 leiders:
1 Godfried
2 Everard
3 Richard
4 Geoffrey
5 Hayo
6 Frederik
7 Lodewijk
8 Templars (8ste was meer veldslag tegen de tempeliers gecoördineerd door de o zo heilige pausen van toen^^)

tis maar een gedacht:p mss K- voor zetten damme gn probs emme met "name already exists"

oya

Legacy Member
Time^- zei:
aangezien der 8 kruistochten waren kunnet mss nog wa specialer make
8 leiders:
1 Godfried
2 Everard
3 Richard
4 Geoffrey
5 Hayo
6 Frederik
7 Lodewijk
8 Templars (8ste was meer veldslag tegen de tempeliers gecoördineerd door de o zo heilige pausen van toen^^)

tis maar een gedacht:p mss K- voor zetten damme gn probs emme met "name already exists"


een goed id

K-Godfried it is then :niceone:

oya

Legacy Member
aight mail me ppl met:

acc
nick
charname
en wnn ge kunt spelen
eventuele hc ervaring enzo

da we zo spoedig mogelijk kunne beginne
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan