oya
Legacy Member
jaja tis weer es zover, Baal en co zijn weer bezig en moeten gestopt worden.
8 Paladins trekken ten strijde om hem voor eens en altijd te stoppen:
Fire Zealot: -
Frost Zealot: -
Shock Zealot: Lancelot_TN - oya
Fana Zealot: -
Avenger: -
Cleric: -
Hammerdin: -
FOHadin: -
Even wat meer uitleg: ik zoek nog 7 mensen die samen met mij "een kruistocht" willen doen om baal te verslaan. Hierboven staan de pala's die er nodig zijn, 1tje is er al ingevuld, nl ikke
Nu ff een opsomming van een aantal dingen:
Ben je geinteresseerd, laat dan hier je info achter nl:
Negatieve commentaar op dit idee kan je hier
kwijt.
Als je nog vragen hebt, post ze gerust hier of stuur mij een pm ofzo.
Kben nu wel weg tot morgen, kzal dan de reacties wel lezen. het project begint wanneer er genoeg mensen zijn. Let op: wie eerst komt, eerst maalt.
En denk eraan, we zijn gewoon een paar d2 vrienden die de ultime d2 fun willen beleven.
grzt
oya
8 Paladins trekken ten strijde om hem voor eens en altijd te stoppen:
Fire Zealot: -
Frost Zealot: -
Shock Zealot: Lancelot_TN - oya
Fana Zealot: -
Avenger: -
Cleric: -
Hammerdin: -
FOHadin: -
Even wat meer uitleg: ik zoek nog 7 mensen die samen met mij "een kruistocht" willen doen om baal te verslaan. Hierboven staan de pala's die er nodig zijn, 1tje is er al ingevuld, nl ikke
Nu ff een opsomming van een aantal dingen:
- Hardcore Ladder
- Untwinked (dwz enkel de items die droppen gebruiken)
- Er wordt enkel gespeeld als iedereen aanwezig is
- Geen dropsteals, etc ... We zijn 1 party dus alles kan verdeeld worden
Ben je geinteresseerd, laat dan hier je info achter nl:
- het type pala je wil
- wanneer je kan spelen
- de naam voor je char (probeer een riddernaam ofzo, niet iets zoals kutseut, nurt, naab...)
Negatieve commentaar op dit idee kan je hier
kwijt.
Als je nog vragen hebt, post ze gerust hier of stuur mij een pm ofzo.
Kben nu wel weg tot morgen, kzal dan de reacties wel lezen. het project begint wanneer er genoeg mensen zijn. Let op: wie eerst komt, eerst maalt.
En denk eraan, we zijn gewoon een paar d2 vrienden die de ultime d2 fun willen beleven.
grzt
oya
Dus count me in. Ik begin volgende week weer met school , dus ik ben alleen 's avonds thuis om daadwerkelijk te spelen (tenzei ik een berg huiswerk heb natuurlijk)
.