Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik tot dat het terug klaar issluysen zei:mja
kmag gvd maar weg tot 2uur fao![]()

Mr Syphon zei:phahaha
het voordeel van een eigen wagen te hebben en alik kom naar huis wanneer ik wil

. Ja lap het begint al goed, de tent van de oudejaarsfuif in Zoersel is gaan vliegen door het noodweer van dezenacht. Moet serieus sterke wind geweest zijn om die tent al mee te krijgen. De chance is dat de fuif nog doorgaat alleen wel op een andere locatie 
Schummi88 zei:Ik zal met de feestbus moeten, np for me. Ja lap het begint al goed, de tent van de oudejaarsfuif in Zoersel is gaan vliegen door het noodweer van dezenacht. Moet serieus sterke wind geweest zijn om die tent al mee te krijgen. De chance is dat de fuif nog doorgaat alleen wel op een andere locatie
![]()
Mr Syphon zei:en wie gaat de midnightpost plaatsen ?![]()
