Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:kga mij eens 3 dagen isoleren om vetveel te studeren
vaarwel trc'ers

Bij ons staat da bij "De Nayer - ondersteunende diensten", mischien bij u "kdg - ondersteunende diensten" ofzo?Fr3nzY zei:kzou het ook moeten doen, maark vind men dom examenrooster ni op da dom blackboard systeem van die domme kdg..
Bwa, ik werk me kladblok en 'k kom da ook redelijk veel tege, 't is gewoon hoe ingewikkelder u site, hoe meer van die problemen...whoopie zei:die FF <=> IE problemen zijn der meestal als ge met frontpage werkt (mmm, toevallig ook Microsoft?)
Ik ne 3510i, reeeetrooooScip zei:kheb een k300i ......ad: meh, kheb ni meer nodig
![]()


)
Allé gijDillyracer zei:De voetbal van nu interesseerd mij niet meer![]()

