Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
kga mij eens 3 dagen isoleren om vetveel te studeren :D
vaarwel trc'ers

Frey

Legacy Member
kzou het ook moeten doen, maark vind men dom examenrooster ni op da dom blackboard systeem van die domme kdg..

Mee

Legacy Member
Fr3nzY zei:
kzou het ook moeten doen, maark vind men dom examenrooster ni op da dom blackboard systeem van die domme kdg..
Bij ons staat da bij "De Nayer - ondersteunende diensten", mischien bij u "kdg - ondersteunende diensten" ofzo?

[EZ]

Legacy Member
whoopie zei:
die FF <=> IE problemen zijn der meestal als ge met frontpage werkt (mmm, toevallig ook Microsoft? :p)
Bwa, ik werk me kladblok en 'k kom da ook redelijk veel tege, 't is gewoon hoe ingewikkelder u site, hoe meer van die problemen...


Scip zei:
kheb een k300i ...... :sad: meh, kheb ni meer nodig :)
Ik ne 3510i, reeeetroooo :p


Ge ziet het: I'm Back :evil:
Gistere naar Casino Royale gaan zien, diene DBS is echt zot, en die foltering was er ietsken over, 'k hield mijn hart nie vast, maar iets anders (de mense die hem gezien hebbe wete wel wa ;))
Ma wa hij dan zei terwijl hij gefolterd werd was wel zalig :rofl:

Anoniem04

Legacy Member
tgoh, mijn pa heeft Rusland-Belgie van het WK in 86 volledig op Video :bow:

De voetbal van nu interesseerd mij niet meer :sop:

Gizmo_1987

Legacy Member
muh khou het nog geen uur vol da studeren :p
kga volgende week wel beginnen :unsure:

Nighth4wkske

Legacy Member
nie uitstellen!!
komaan gizmo ge kunt het!! :D
anders eindig je zoals mij.. altijd maar uitstellen en dan buizen :p
=> niet leuk dus :p

Gizmo_1987

Legacy Member
kben da hoger niet gewoon...
en int middelbaar wast gwn de nacht voor het examen blokken en nog derdoor zijn :unsure:

Nighth4wkske

Legacy Member
uhu heb hetzelfde aan de hand gehad :p
heb alleen de dag dervoor en de nacht ervoor goed geblokt
kreeg men examen maar wist van nix
in januari krijg ik resultaten en zullen wel zien dan
mak weet 1 ding dat ik doorheen het jaar meer zal moeten doen :(

Ironpole

Legacy Member
Ik krijg hier het schijt van die domme Pop-up!!! Elke keer als ik naar een ander forum ga of een andere pagina open staat die kreng erweer :angry: .

Maar allé, ik ga deze middag naar de cinema, de Metropolis in Antwerpen, kent er iemand nog ne goeie film?

[EZ]

Legacy Member
Casino Royale!!! :p

En The Departed ziet der ook nog goe uit, en naar Arthur en the Minimoys of wa is't daar ben'k ook nog benieuwd omda hij van Luc Besson is :)

whoopie

Legacy Member
normaal gezien moestk vandaag en morgen van 6u30 tot 15u telkens werken.

Maar werd naar huis gestuurd omdak er ziekskes uitzie ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan