AssassiN
Legacy Member
Best game voor de moment
Idd, ik speel BF3 alleen maar met maten op Skype. Anders is het alleen maar ergeren aan uw team.
Idd, ik speel BF3 alleen maar met maten op Skype. Anders is het alleen maar ergeren aan uw team.




