Archief - De Battlelog stats Show-off thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Blue-Bora zei:
lol, hoe kunde in godsnaam een score van 508 per minuut halen??

Ik kom van 95 SPM en nu zit ik op 185 SPM terwijl ik toch veel enemies kill en veel flags cap enzo....

Het gebeurd vaak dat ik in de top3 van een ronde eindig.

Hoe kan het dan dat ik zo'n crappy scores haal?

Ik speel enkel maar Caspian Border.......
Is het dat misschien?

Metro 64, medic/support en uw score pet minuut, eeuhm per seconde gaat zeer snel omhoog:p

Neoken

Legacy Member
Mapkeuze, servergrootte, en game mode zijn naast uw spelstijl daarin inderdaad bepalende factoren.

Thin Liz

Legacy Member
demon326 zei:
Metro 64, medic/support en uw score pet minuut, eeuhm per seconde gaat zeer snel omhoog:p

Idd, als je echt op een snelle (en legale) manier wilt levellen: support of medic op Metro en gaan. Constant ammopakjes uitwerpen, maar echt constant. Af en toe wat granaten werpen naar die roltrappen waar heel het vijandig squad zit. Daar is weinig skill voor nodig, gewoon zien waar het meeste actie en mannetjes zit en supplies uitwerpen. Voor elke 7 supplies krijg je 200 punten, en voor elke 50 ribbons nog eens 10.000 punten. Per aparte supply krijg je dan nog eens 10 punten, als dat een medesquadmember is zelfs 20 punten. En dat gaat snel ;)

Blue-Bora

Legacy Member
Zo is het idd niet moeilij dan :)

En ikke maar denken dat ik op Caspian Border slecht bezig was terwijl ik toch rondes haal van om en bij de 10.000 punten
Deze duren dan wel een half uurtje ongeveer aangezien ze daar met veel tickets starten :)

Neoken

Legacy Member
Metro conquest met 1200 tickets? Ik zou er inderdaad ziek van worden. :p

wallydr

Legacy Member
Blue-Bora zei:
lol, hoe kunde in godsnaam een score van 508 per minuut halen??

Ik kom van 95 SPM en nu zit ik op 185 SPM terwijl ik toch veel enemies kill en veel flags cap enzo....

Het gebeurd vaak dat ik in de top3 van een ronde eindig.

Hoe kan het dan dat ik zo'n crappy scores haal?

Ik speel enkel maar Caspian Border.......
Is het dat misschien?

Lol 95 spm, gade gij 5 keer kakken per round ofzo?
Ik zelf zit rond de 580 en speel zelden metro

demon326

Legacy Member
Neoken zei:
Metro conquest met 1200 tickets? Ik zou er inderdaad ziek van worden. :p

Voor twee rondjes is dat wel eens goed, zeker als het spannend is en we terug moeten vechtenv oor B te nemen:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan