Archief - De Battlelog stats Show-off thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bl3ssTheFall

Legacy Member
mwuhahah daarnet men K/D en spm nog wat opgekrikt. Eerst wat mortar hunten op seine crossing (hilarisch kat en muis spelen met andere mortars) en een heleboel headshots gedaan met de SV98... Met die straight bolt upgrade is et echt nie normaal ( Gewoon schieten zonder elke keer te moeten uitzoomen.. kwijl.)

Moet wel zeggen dat de meeste hier best mooie scores hebben. ;) keep it up!

ghan3h

Legacy Member
Th0m4sZ007 zei:
mwuhahah daarnet men K/D en spm nog wat opgekrikt. Eerst wat mortar hunten op seine crossing (hilarisch kat en muis spelen met andere mortars) en een heleboel headshots gedaan met de SV98... Met die straight bolt upgrade is et echt nie normaal ( Gewoon schieten zonder elke keer te moeten uitzoomen.. kwijl.)

Moet wel zeggen dat de meeste hier best mooie scores hebben. ;) keep it up!

mortars :angry:
kga altijd jagen op hun als ik ene zie

Anoniem05

Legacy Member
Longest headshot 310m op Firestorm, one shot. (might not be much to you but longest so far for me ) Headshots beginnen te lukken :p

Arcan

Legacy Member
Battlelog / Sign in

Mijn accuracy suckt omdat ik nogal graag coverfire geef met de M249, dat zie je ook in de stats :]
wel 1.41 Win/Loss ratio, een van de betere als ik het hier bezie :p

W00t

Legacy Member
sele zei:
omg die punten da ze daar krijgen hoe komt dat?

Blijkbaar zijn er:

1) Mensen die ingame cheaten

2) Servers die gehaxt zijn en je (soms zonder het te weten) enorm veel punten geven..


Mensen in categorie 1 zouden permanent gebanned moeten worden, voor categorie 2 ligt het moeilijker omdat je dus kan zeggen dat je er niets van wist..

Scr1fle

Legacy Member
Ja automatisme . :p

Elke keer als ik een tank zie grijp ik naar me bazooka. No bazooka = no fun. :(

Nu eens recon aan het proberen. :)

AssassiN

Legacy Member
ghan3h zei:
mortars :angry:
kga altijd jagen op hun als ik ene zie

Same, maar meestal kan je niet gewoon aan hen omdat ze in een zone zitten waar de andere team in kan maar jij niet :ironic:.

Zat eens in Seine Crossing conquest te spelen en er zat een mortar kerel aan de andere kant van het water(waar hun team spawnde) maar wij mochten de brug niet oversteken(out of combat zone :sop:). Zat mij bezig te houden met gaten in die muren te schieten met een RPG zodat wij aan hem konden, fucker verplaatste zich de hele tijd naar opzij :sop:. Is een lange muur :p.

u4ea

Legacy Member


Niks speciaal eigenlijk. Enigste waark trops op zen is de rush match waark meer als 10k xp gekregen heb. :p

u4ea

Legacy Member
Wat is eigenlijk het "Skill" getal op u stats? En hoe wordt da berekend?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan