RaDa
Legacy Member
Tr!ckY* zei:heb jij ook ff pech dan![]()
Ja, aangezien ik Oost-Vlaming ben ...
Dees slaat nu toch op niks e tricky :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tr!ckY* zei:heb jij ook ff pech dan![]()
RaDa zei:ja, ma ze vind West-Vlaams een afknapper
plz als night net zegt OT dan moet gij hier nie den onozelaar komen uithangen en weer herbeginnen ehSabe zei:Eunt !

Destroyer zei:plz als night net zegt OT dan moet gij hier nie den onozelaar komen uithangen en weer herbeginnen eh![]()

RaDa zei:Blondie is Sniper W blijkbaar
Ik denk dat em bang is omda iedereen hier hem pest, hij heeft geen vriendjes, zelfs geen virtuele![]()
