wahahahaha
sniper w zei aan iedereen da em naar Amerika ging e, maar hem was gewoon al die tijd thuis.
Ik liet sniper w op mijn ftp, en daardoor had ik zijn ip, dan deed ik nen trace.
Resultaat:
http://users.pandora.be/rada2/test/ip trace.jpg
Dan confronteren we hem daarmee op msn, em blijft liegen dat em in Amerika zit, en geeft nen ongeloofwaardige uitleg (die ik jullie zal sparen). En gaat offline van msn
Dag erna bellen we naar zijn thuis ( moest em in Amerika zitten zou daar niemand opnemen e

). Zijn mama neemt op, er wordt naar Wim gevraagd.
Mama zegt: "Ah, die zit in bad"
Snapte nu waarom ik zeg da ge Wim nooit moogt geloven, en waarom da ik die smiley erachter zet als ik vraag of die nie in Amerika zit

.
Dusja, blijkt dus da Wim achteraf al zijn "vrienden" heeft voorgelogen.
Hij kwam zelfs alle dagen bij mij op msn om te zeggen wat hij die dag ging doen, welke temperatuur het daar is. Hij ging een six pack Mountain Dew van daar meenemen

. Dan kwam hij zo eens redelijk vroeg op msn, lokale tijd was daar zo iets van een 5u30. Kvraag zo waarom hij zo vroeg op is, hij kon nie slapen omdat zijn lief met haar maandstonden zat, en heel te tijd zat te woelen in bed ... En da ging zo maar alle dagen door. Wim heeft een rijke fantasie
En Wim het snobke is wel de eerste om andere mensen uit te lachen die zogezegd minder geld hebben als hem enzo. Maar who cares, als zijn "rijke" leven een leugen is.
Plaats maar eens een foto van u papa zijn l33te Jaguar hier, en zorg da ge zelf ook op die foto staat