BubbaKush
Legacy Member
Martian zei:Gast!
kheb echt nog nooit zone slechte ma echt slechte game gespeeld...
graphics ware slecht, besturing zat ni goe in 1, servers waren ondermaats, ...
zo kannekik ni gamen eh
Kweet niet of er iets veranderd is maar vind de graphics toch niet slecht op mijne 5870.
Besturing is eenvoudig en redelijk old school maar ideaal voor iemand die niet gewoon is fps games te ownen

Servers zijn niet ondermaats maar tot nu toe GEEN EU servers en probleem dat er momenteel teveel steam players zijn waardoor. er al 10 dagen queue's zijn.
Er zijn gewoon extra servers nodig.
EN vanaf morgen EU servers met gratis transfer voor eu spelers op de andere servers.
Ohh en off topic: iemand "gast" noemen in uw replies is zo marginaal, is gelijk een fake hip hopper uit antwerpen die denkt dat ie in de bronx is opgegroeid en beter is dan een ander!

