Archief - Crimecraft: BLEEDOUT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bLz

Legacy Member
Hey hey;

Dit spel is nu F2P op Steam. Zijn er nog mensen die het spelen? Ik zelf ben eergisteren begonnen. Het spel zelf is best wel goed.

CrimeCraft

BubbaKush

Legacy Member
Het is inderdaad een verassing tussen al het f2p geweld, ben hem zelf beginnen spelen twee dagen geleden.

Je doet zowel single play missies, als co-op missies, alsook ieder voor zich pvp of turf wars (group based pvp met objectives).

Er is een cash systeem waardoor je meer xp en geld krijgt maar ben nu level 10 en heb die extra's nog niet gemist tot nu toe.

Community sucks bigtime, tis constant geroep, gescheld en racisme troef.

Wel effe bij vermelden voordat je begint te downloaden, eergisteren was er nog maar 1 server en sinds gisteren 2, maar die zitten constant FULL.

En dan is het knopje rammen om ertussen te geraken. :(

bLz

Legacy Member
Kheb zelf nog niet echt een probleem gehad met harassment ofzo. Het is misschien meer in de Prologue waar iedereen zo tesamen staat rond 1 NPC?

Bij de start heb ik de premium sub genomen. Ben de 'story' aan het spelen en het spel is inderdaad best wel een verrassing. De 3x XP/gold/... van de sub helpt natuurlijk ook. :)

Wat je zegt over de servers is wel waar. Geen login queue of niets ook. Als de server vol zit vlieg je gewoon terug naar het login scherm. :(

BubbaKush

Legacy Member
bLz zei:
Kheb zelf nog niet echt een probleem gehad met harassment ofzo.

Alez jong, de chat staat vol! Ge moet eens 10 minuten chat volgen en tellen hoeveel keer de woorden gay of nigger over en weer vliegen :oink:

Quecera

Legacy Member
Heb het 3 dagen geleden getest nadat het F2P werd. Zag er vrij leuk uit maar die regboxes & wijze van schieten zijn zo anno 2000-2002 FPS games. Ook zat ik vrij lang vast aan een NPC genaamd "Big X", je moest klikken en dan 5 minuten wachten telkens tot hij reageerde, en moest dat 5x doen voor quests. Toen had ik er al genoeg van :p Serieuze bug want de chat zat vol gespam over alleen die NPC, andere NPC's reageerden snel, vage shit

Zal wel nog af en toe verder doen met die prologue missions, en dan zien hoe het spel echt inéén zit. Hopelijk wat variatie, maar ze mogen echt dat schieten aanpassen :P Speel zo precies Soldier of Fortune I ^^

BubbaKush

Legacy Member
Sixas zei:
Heb het 3 dagen geleden getest nadat het F2P werd. Zag er vrij leuk uit maar die regboxes & wijze van schieten zijn zo anno 2000-2002 FPS games. Ook zat ik vrij lang vast aan een NPC genaamd "Big X", je moest klikken en dan 5 minuten wachten telkens tot hij reageerde, en moest dat 5x doen voor quests. Toen had ik er al genoeg van :p

Die 5 min was lag, was toen was er nog maar 1 server en door plotselinge verdeling via steam hadden ze plots heeel veel spelers :)

Dat is nu gelukkig wel opgelost.

Da schieten vind ik net cool en makkelijk, maar ik ben dan ook geen overtuigd fps speler.

Vind de turf wars en de coop missions het leukst en dan vooral doordat de coop missions zo een systeem hebben zoals bij bijvoorbeeld left 4 dead , dat je makkelijk tijdens de missie kunt joinen of leaven.

En godverdomme een VETTE SOUNDTRACK in da spel, industrial drum and bass achtige shit :D

EN met de patch van vandaag een QUEUE systeem, gelukkig gedaan met enter button te spammen.
Al zouden meer servers nog beter zijn :)

apex^

Legacy Member
Ik speel het ook sinds vrijdag, nog maar level 15ish.
Wel spijtig dat je een uur moet que'en aleer je kunt spelen.
Maar volgens de forums gaan er extra servers komen

bLz

Legacy Member
De PvP is echt wel nog leuk. Zo een soort van 3rd person FPS. De lag was erg laatste week, maar nu is het stukken beter. Kheb zelf ook nog niet in de login queue moeten zitten wachten, maar ik speel dan ook op rare uren. xD De leukste PvP mode vind ik HQ. (Ben nu vergeten wat het is int spel zelf, maar tis gelijk CoD HQ) :D

Welke wapens gebruiken jullie voor PvP?

apex^

Legacy Member
Ik gebruik de wapens die in de "assault pack" zitten op de black market.

Tip: als ge eens goed google'd vind je veel promo codes voor het spel, met gratis goldbars, tijdelijk deluxe subscription enzo :)

Essit

Legacy Member
Ooit gespeeld, community suckt ... Bende kinders en cheaters bij elkaar. Voor de rest wel een OK spel.

apex^

Legacy Member
Nog geen cheaters tegengekomen.
Community kan idd soms tegenvallen, maar zoek u gewoon een deftige gang en tis opgelost.

Martian

Legacy Member
Gast!
kheb echt nog nooit zone slechte ma echt slechte game gespeeld...
graphics ware slecht, besturing zat ni goe in 1, servers waren ondermaats, ...
zo kannekik ni gamen eh

Mast3rCh13f

Legacy Member
Martian zei:
Gast!
kheb echt nog nooit zone slechte ma echt slechte game gespeeld...
graphics ware slecht, besturing zat ni goe in 1, servers waren ondermaats, ...
zo kannekik ni gamen eh

Ja kheb het ng ni lang gespeeld, maar ik vond het ook maar prullig hoor :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan