bLz
Legacy Member
Hey hey;
Dit spel is nu F2P op Steam. Zijn er nog mensen die het spelen? Ik zelf ben eergisteren begonnen. Het spel zelf is best wel goed.
CrimeCraft
Dit spel is nu F2P op Steam. Zijn er nog mensen die het spelen? Ik zelf ben eergisteren begonnen. Het spel zelf is best wel goed.
CrimeCraft



Serieuze bug want de chat zat vol gespam over alleen die NPC, andere NPC's reageerden snel, vage shit

