Spider zei:
Hoe verdienen jullie credits in swtor?
Niet dat ik niet weet hoe, maar gewoon eens checken of er alternatieven zijn
Persoonlijk door pvp en verkopen van mods en armor enhanchements maar ik wil graag overschakelen naar biochem.
Slicing:
uw companions op pad sturen voor de Grade 6 Slicing parts (deze verkopen op gtn)
Crafting:
Cybertech; verkoop die mounts en maak alvast een grote stack aan om die bommen te verkopen van zodra rated wz erin zit.
Armstech: maak oranje wapens (augmented), deze kun je nu of binnekort voor een paar miljoen verkopen.
Armormech: maak oranje gear (augmented), deze kun je nu of binnekort voor een paar miljoen verkopen. <hier zelf een gehele set verkocht voor 4miljoen credits>
Biochem:: merendeel vd mensen zijn geen biochem meer waardoor er minder concurentie zou moeten zijn. Check ook na welke stims reeds op de GTN staan en welke niet. Vooral ook Prototype stims, die makkelijk te leren zijn, kun je nu toch makkelijk voor 15k/ stuk verkopen.
Artifice:
41 expertise en dergelijke zouden nu moeten verkopen als zoete broodjes.