Archief - credits

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spider

Legacy Member
Hoe verdienen jullie credits in swtor?

Niet dat ik niet weet hoe, maar gewoon eens checken of er alternatieven zijn

Persoonlijk door pvp en verkopen van mods en armor enhanchements maar ik wil graag overschakelen naar biochem.

Fraze

Legacy Member
Daily's doen op belsavis & Ilum.
Met patch 1.2 zal er met Crew skills ook voldoende te verdienen zijn.

Jersy

Legacy Member
ik doe soms dailies en meestal pvp
heb momenteel 5.7 mil, zonder veel moeite te doen :)

maar no fucking way dat ik die guildbank betaal :)

Archangelus

Legacy Member
Gewoon spelen? :confused:

Geen idee waar jullie allemaal geld aan op doen, maar ik heb nooit problemen gehad met credits. Via quests, drops, etc. krijg je genoeg binnen om uw skills en speeders te kopen en uw mission crew skill te levelen.

Greenie

Legacy Member
Ik kreeg mijn op 50 vooral van PvP. Maar dat zal vanaf deze patch minder zijn :x
Ze mogen de Ops credits wat verhogen imho, zodat deze je toch met clear runs ook nog wat opbrengen.

Batiatus

Legacy Member
Archangelus zei:
Gewoon spelen? :confused:

Geen idee waar jullie allemaal geld aan op doen, maar ik heb nooit problemen gehad met credits. Via quests, drops, etc. krijg je genoeg binnen om uw skills en speeders te kopen en uw mission crew skill te levelen.

Dit ^. Tenzij je natuurlijk allemaal stuff koopt dat je niet nodig hebt :p. Gear mag normaal ook geen probleem zijn als je gewoon quest, dus daar moet je ook niet echt geld aan verspillen.

glennvdz

Legacy Member
Spider zei:
Hoe verdienen jullie credits in swtor?

Niet dat ik niet weet hoe, maar gewoon eens checken of er alternatieven zijn

Persoonlijk door pvp en verkopen van mods en armor enhanchements maar ik wil graag overschakelen naar biochem.

Slicing:
uw companions op pad sturen voor de Grade 6 Slicing parts (deze verkopen op gtn)



Crafting:
Cybertech; verkoop die mounts en maak alvast een grote stack aan om die bommen te verkopen van zodra rated wz erin zit.

Armstech: maak oranje wapens (augmented), deze kun je nu of binnekort voor een paar miljoen verkopen.

Armormech: maak oranje gear (augmented), deze kun je nu of binnekort voor een paar miljoen verkopen. <hier zelf een gehele set verkocht voor 4miljoen credits>

Biochem:: merendeel vd mensen zijn geen biochem meer waardoor er minder concurentie zou moeten zijn. Check ook na welke stims reeds op de GTN staan en welke niet. Vooral ook Prototype stims, die makkelijk te leren zijn, kun je nu toch makkelijk voor 15k/ stuk verkopen.

Artifice:
41 expertise en dergelijke zouden nu moeten verkopen als zoete broodjes.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan