gvanaelst
Legacy Member
oberon_sedai zei:mogelijk. kan dat niet met 100% zeker zeggen. het verbruik ligt wel al serieus, voor zo een laag wattage psu.
maar dan zou je volledige systeem crashes moeten krijgen imo.
hou wel in gedachten dat de nood aan een betere voeding zich toch zal gaan opdringen.
ik denk persoonlijk eerder driver problemen of directx problemen.
verwijder DirectX (geen reboot), doe dan wat ik eerder heb gezegd, maar na de reboot als hij nieuwe Hardware vind klik dan op cancel. en blijf ff in vga modus. (ugly as hell).
run nu de catalyst installer.
reboot.
install directx.
ehhhm klinkt wrsl dom maar hoe verwijder ik directx???