gvanaelst
Legacy Member
Ik heb sinds eergisteren een nieuwe Sapphire radeon 9800 pro 128 mb omdat ik met men GF4 MX440 128 mb bij BFV alles op lowest moest zetten en k wil binnekort toch HL2 spelen. Verliep echter midner goed dan gepland want als ik nu men settings helemaal op het hoogste zet ( wat vroeger niet eens ging) kan ik even spele en zijn alle letters zeer crappy kwaliteit en vreemd en crasht men spel na enkele minuten....
P4 2.66 ghz,512 ddram, Radeon 9800 pro, FSP250-60MDN-120 (staat er op men power supply)
iemand tips ofzo?
Thx
P4 2.66 ghz,512 ddram, Radeon 9800 pro, FSP250-60MDN-120 (staat er op men power supply)
iemand tips ofzo?
Thx
)
en dat is het zowa....