Witte
Legacy Member
Hello peepz,
De meeste onder jullie kennen de TRC website al. Gebruikers zulllen ontvangen worden op een pagina waarbij ze kunnen kiezen tussen twee versie's van de site naargelang de aard van hun systeem.
Nu was het ook altijd de bedoeling om de bezoekers eerst te ontvangen met een intro (vaste klanten kunnen altijd één van de twee home pagina's van de twee verschillende versie opslaan in hun favorieten om sneller op de site te geraken).
De contest
Je hoort me misschien al afkomen, om nog wat leven op het race-forum te creëren zou ik voorstellen om een contest te houden over het maken van deze intro. Hopelijk zijn er genoeg deelnemers, want dit kan alleen maar een positief effect hebben op de community, en de site zelf natuurlijk.
Rulez
Zoals in elke wedstrijd zijn er altijd bepaalde regels waaraan jij je moet houden. De bedoeling is om een intro te maken die bezoekers aantrekt om verder de site te bezoeken. Het moet er dus goed uit zien. De mate waarin iets goed is zal bepaald worden via een vote-thread, en voting is enkel toegelaten voor TRC-members (of mensen in opleiding
).
Om bezoekers niet eeuwenlang met die intro bezig te houden zou ik maximum een tot 20 seconden durende animatie nemen.
Verder is de filegrootte ook wel van belang daar je met webanimaties te maken hebt. Een voorstel om de maximum grootte van je animatie op 1Mb te nemen lijkt me geen slecht idee.
Verder staat het volledig open hou je de animatie in elkaar gestoken hebt.
Flash, ImageReady, 3d applicatie's, of zelfs in-game beelden, het speelt geen rol, als je filmke maar goed in elkaar zit en de datalimiet niet overschreid. Vergeet wel niet dat het om een intro gaat, en dus niet een promovideo (alhoewel de 2 wel raakvlakken hebben).
Inleverdatum?
De intro zal pas online gezet worden als de Flashversie volledig in elkaar zit. Ook daar kan ik geen datum op plakken, maar ik zou voorstellen om 3 weken te nemen als inleverdatum, zo hebben deelnemers van de contest toch een mooie periode om iets in elkaar te steken.
Om een gemakkelijke datum te nemen: 1/10/2004
Prijzen
Er zijn er geen
.
De eerlijke winnaar zal wel onder de intro vermeld worden met een eventuele link naar website of email (als dat al geen grote eer is
).
Nog enige opmerkingen of vragen mogen gerust gepost worden
De meeste onder jullie kennen de TRC website al. Gebruikers zulllen ontvangen worden op een pagina waarbij ze kunnen kiezen tussen twee versie's van de site naargelang de aard van hun systeem.
Nu was het ook altijd de bedoeling om de bezoekers eerst te ontvangen met een intro (vaste klanten kunnen altijd één van de twee home pagina's van de twee verschillende versie opslaan in hun favorieten om sneller op de site te geraken).
De contest
Je hoort me misschien al afkomen, om nog wat leven op het race-forum te creëren zou ik voorstellen om een contest te houden over het maken van deze intro. Hopelijk zijn er genoeg deelnemers, want dit kan alleen maar een positief effect hebben op de community, en de site zelf natuurlijk.
Rulez
Zoals in elke wedstrijd zijn er altijd bepaalde regels waaraan jij je moet houden. De bedoeling is om een intro te maken die bezoekers aantrekt om verder de site te bezoeken. Het moet er dus goed uit zien. De mate waarin iets goed is zal bepaald worden via een vote-thread, en voting is enkel toegelaten voor TRC-members (of mensen in opleiding
).Om bezoekers niet eeuwenlang met die intro bezig te houden zou ik maximum een tot 20 seconden durende animatie nemen.
Verder is de filegrootte ook wel van belang daar je met webanimaties te maken hebt. Een voorstel om de maximum grootte van je animatie op 1Mb te nemen lijkt me geen slecht idee.
Verder staat het volledig open hou je de animatie in elkaar gestoken hebt.
Flash, ImageReady, 3d applicatie's, of zelfs in-game beelden, het speelt geen rol, als je filmke maar goed in elkaar zit en de datalimiet niet overschreid. Vergeet wel niet dat het om een intro gaat, en dus niet een promovideo (alhoewel de 2 wel raakvlakken hebben).
Inleverdatum?
De intro zal pas online gezet worden als de Flashversie volledig in elkaar zit. Ook daar kan ik geen datum op plakken, maar ik zou voorstellen om 3 weken te nemen als inleverdatum, zo hebben deelnemers van de contest toch een mooie periode om iets in elkaar te steken.
Om een gemakkelijke datum te nemen: 1/10/2004
Prijzen
Er zijn er geen
.De eerlijke winnaar zal wel onder de intro vermeld worden met een eventuele link naar website of email (als dat al geen grote eer is
).Nog enige opmerkingen of vragen mogen gerust gepost worden
[/noobmode]
Neje, kga normaal zelf ook deelnemen aan wedstrijd. Kben al wa aant experimenteren met 3d modellen.

ad: