heb 3 gig vrijgemaakt, is geinstalleert nu, maar WTF?
kweet nie ze, ma ofwel suckt da spel:
1. die onnozele installer moet x gig vrijhebbe op C:\ (rofl)
2. in controls (options) zit een fout, 2 dinge verwisseld, ROFL??? echt lache?
3. da geluid is totaal fucked up? ik hoor nix en as ik een bepaalde hoek met mijn ventje draai hoor ik lichtjes iets.. ? eax al afgezet, maakt nix uit, koptelefoon ist zelfde?!
zuigt da spel echt?
en int begin moet ge zo bonus objective, defend bunker, ge kunt aan zo een machine gun gaan staan, en alles afknalle, echt ferm, ge ziet geen steek van door 3rd person staat u manneke voor de camera en kunt ge onmogelijk mikken?
ik bedoel maar, ligt het aan mij of suckt da spel zwaar?