Archief - Conflict Vietnam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lunake

Legacy Member
Ik wil da installere, eerste schermpje komt er, this will install blabla,
ik klik next, en dan komt er da er nie genoeg ruimte av is, da ik mijn settings voor te installere moet verandere???????? WTF? ik heb nog nix kunne kieze??

iemand?? tis de dvd

Irtimid2001

Legacy Member
Kheb da ook voorgehad, kheb 1.5 GB van mijn C:\ verplaatst naar ander partitie (c:\ stond bijna vol) en dan ging het zonder problemen, is e nice spel btw, in't begin juist effe zoeken, dus efkes volhoude in't begin.

Lunake

Legacy Member
heb 3 gig vrijgemaakt, is geinstalleert nu, maar WTF?
kweet nie ze, ma ofwel suckt da spel:

1. die onnozele installer moet x gig vrijhebbe op C:\ (rofl)
2. in controls (options) zit een fout, 2 dinge verwisseld, ROFL??? echt lache?
3. da geluid is totaal fucked up? ik hoor nix en as ik een bepaalde hoek met mijn ventje draai hoor ik lichtjes iets.. ? eax al afgezet, maakt nix uit, koptelefoon ist zelfde?!

zuigt da spel echt?
en int begin moet ge zo bonus objective, defend bunker, ge kunt aan zo een machine gun gaan staan, en alles afknalle, echt ferm, ge ziet geen steek van door 3rd person staat u manneke voor de camera en kunt ge onmogelijk mikken?

ik bedoel maar, ligt het aan mij of suckt da spel zwaar?

Irtimid2001

Legacy Member
Da ligt aan u zelle, kvind da spel echt wel goe.
Die controls stond imo al goe, ge zult zitten knoeien hebben; grafisch mankeert daar nix mee vink (of toch heel weinig); geluid werkt goe, 't is normaal dage minder gaat horen als ge u bvb wegdraait van iemand da tegen u aan't spreken is, als ge bedoelt da ge bijna nix hoort in't algemeen, probeert ees ue muziek af te zetten ofzo, want ier gaat da allemaal vlot zelle en kheb geen super pc'ken.

Praga

Legacy Member
inderdaad de first person view en third person view daar scheelt toch iets mee zenne. Ik ga seffes de demo lokaal zetten, ben nu in de avondschool maar ben die aan het uploaden thuis dus nog even, geduld!

sypro9000

Legacy Member
het is wel de bedoeling dat je meestal shiet in 1 person en speelt in 3 .
logis dat he niks ziet van je heavy gun :crazy:

ik nog eens het spel heeft meschien iets minder geluid maar de gameplay maakt zeker veel goed .

«Vision»

Legacy Member
hier bolt dat geluid perfect en ge moet dus door uw visier kijken om te mikken he.
Het is niet slecht maar super ook weer niet. Een beter middelmaat zou ik zeggen.

Irtimid2001

Legacy Member
Eenkeer dage de controls gewoon zijt en dus ook snel kunt switchen van 3th person naar 1st person en omgekeert mankeert daar nix mee zelle, 't is effe gewoon worden, voor mij is CV toch een van de beter shooters da'k al gespeelt heb.

Lunake

Legacy Member
die controls, scheelt WEL iets mee
kweet nie meer juist welke cmd's ma bv dit:

fire: x
walk left: b

dus ik druk op x, wa doetem? walk left, die heeft erges 2 cmd's verwisseld, nice one!
en da is logisch da ge minder hoort? ma nie da het geluid wegvalt en ik hoor AF EN TOE iets, scheelt wel degelijk iets, en da kraakt voor kapot!

4/10 imo :)

Irtimid2001

Legacy Member
Slechte installatie mss, hier nix van problemen, is't een illegale versie ofzo? Slechte pc mss eh?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan