Archief - config

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lunake

Legacy Member
aangezien ik nu al van voor de exames van juni echt, op onverklaarbare wijze, begon te Z U I G E N, heb ik paar dage gelede beslote om oplossing te zoeke :)

begonnen bij aanschaf van mx510 & fUnc pad, 1.5 week terug..
nu zit ik aan men config,
heb fov al trug iets hoger gezet, windows sens lager en die van Q3 hoger
dit helpt al, ma ik mis een 'feeling'
ik heb in de cmd list gezien ma tstond er nie bij denk ik, da cmd da ge de mousefeeling van pr1.27 of 1.29 (dno) krijgt?

iemand?

btw, voor mense die zich vervele:
http://users.pandora.be/lunake/lunatic_NO_passw.cfg
as ge iets ziet wat verandert moet worde, post hier of pm :)

btw2:
enneuh, voor degene die het toch wouwden probere, DEZE keer heb ik de server passwoorden er WEL uitgehaald =p

Teecee

Legacy Member
hehe nice, ik heb da ook al gehad gelukkig wast naar men broer en kon ik de passwoorden er ginder uit doen voor hem ze gezien had :)


edit: ff zien, ik ken er nix van mor aleez :)

Lashknife

Legacy Member
/in_mouse -1 (1.25 en later)
of
/in_mouse 1 (1.17 en vroeger)
en dan
/in_restart

of vergis ik me als die sens wijzigde met 1.25, dacht dat het toen was (tis dan ook al zoooo lang geleden)


Enneuh, qua passes:
aparte config maken met passes in, en die laten exec'en in de autoexec.cfg

Lunake

Legacy Member
jama da steekt tegen met die aparte configs :)
want ik doe regelmatig /writeconfig lunatic.cfg en da staat da er toch in :)


thx voor cmd's lk :)

Phil

Legacy Member
Luna, kalf.

Kheb u dat gisteren op de server gezegd zelfs ...
Maar nee, blijven zuigen :p


:tongue:


:ironic: ;)

Phil

Legacy Member
Dat ge in_mouse moest proberen :p

Maar ja, negeer me maar hoor, doe maar, kben het gewoon :sarcastic:

xpr·k

Legacy Member
kunde nie de te exec'en cfg posten ipv da onoverzichtelijk ding =] .
Alla dit

Lunake

Legacy Member
euhm gij moogt da ordenen voor mij ze? =)
ik heb da ooit ns gedaan ma ik verander bijna elke match iets aan cfg, ofwel ist mn model, of railcolor, en dan doek /writeconfig lunatic.cfg , en da is da toch weer allemaal door elkaar? :)

test gewoon die cfg in Q3 ipv daarnaar zitte te staren :p

[ReF]

Legacy Member
openen in wordpad helpt!!! ge moet da ni ordenen.

m_pitch en m_yaw doen ook leuke dingen ;)

Phil

Legacy Member
alles mooi en overizchtelijk onder elkaar zetten :)

(ook nu pas ontdekt na 5 jaar? :p )

Lashknife

Legacy Member
dat wordpad dat onder elkaar zit (en notepad niet) ligt er maar aan dat notepad de \r\n characters (of welke zijn het eh) niet deftig omzet, en wordpad wel...

eender welke beetje deftige editor leest die newlines waarover notepad struikelt...

Maar je cmd's mooi ordenen??? buiten onder elkaar zetten doet dit niks, het is aan jezelf om ze te moven in categorietjes hoor.

Lunake

Legacy Member
ik heb da ooit gedaan manueel in klasblok, echt catoriekes gemaakt, ik start quake, writeconfig wa later kijk ik opnieuw, alles dooreen :p

kga da ns probere ze

Lashknife

Legacy Member
ja, maar writeconfig overschrijft compleet je config en plakt alles achter elkaar.

tis ni dat die effe uw file gaat opendoen en juist op het plaatsje waar het moet wat dingetjes aanpast eh, die schrijft gewoon alles opnieuw

(vermoed ik :p )

Lunake

Legacy Member
ja pff, dan kunt ge zo goed als nix meer verandere, tenzij ge die mooie cfg apart houd en ge onthoud wa ge veranderd as ge speelt in uw rommelcfg, en ge gaat da editten bij uwe mooie, das ook nie handig zuh :p

doe gewoon copy/paste in osp folder en check die cfg uit? :)

*ëdit*

tis ne andere url:
http://users.pandora.be/lunake/files/lunatic_NO_passw.cfg

site ff anders ingedeeld :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan