Lunake
Legacy Member
aangezien ik nu al van voor de exames van juni echt, op onverklaarbare wijze, begon te Z U I G E N, heb ik paar dage gelede beslote om oplossing te zoeke 
begonnen bij aanschaf van mx510 & fUnc pad, 1.5 week terug..
nu zit ik aan men config,
heb fov al trug iets hoger gezet, windows sens lager en die van Q3 hoger
dit helpt al, ma ik mis een 'feeling'
ik heb in de cmd list gezien ma tstond er nie bij denk ik, da cmd da ge de mousefeeling van pr1.27 of 1.29 (dno) krijgt?
iemand?
btw, voor mense die zich vervele:
http://users.pandora.be/lunake/lunatic_NO_passw.cfg
as ge iets ziet wat verandert moet worde, post hier of pm
btw2:
enneuh, voor degene die het toch wouwden probere, DEZE keer heb ik de server passwoorden er WEL uitgehaald =p

begonnen bij aanschaf van mx510 & fUnc pad, 1.5 week terug..
nu zit ik aan men config,
heb fov al trug iets hoger gezet, windows sens lager en die van Q3 hoger
dit helpt al, ma ik mis een 'feeling'
ik heb in de cmd list gezien ma tstond er nie bij denk ik, da cmd da ge de mousefeeling van pr1.27 of 1.29 (dno) krijgt?
iemand?
btw, voor mense die zich vervele:
http://users.pandora.be/lunake/lunatic_NO_passw.cfg
as ge iets ziet wat verandert moet worde, post hier of pm

btw2:
enneuh, voor degene die het toch wouwden probere, DEZE keer heb ik de server passwoorden er WEL uitgehaald =p


