Archief - Community manager Katricia left Blizzard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zedjah

Legacy Member
Moeten de monsters dan aggroen op de mage? T_T
Yeah, he's gonna survive --

Wammes

Legacy Member
Tuurlijk is een warrior meestal de tank, hij heeft de meeste HP en kan de zwaarste armor aan, maar dat wil niet zeggen dat elke warrior een tank moet zijn. Er zijn naar mijn weten 3 verschillende stances die een warrior kan aannemen, Battle Stance, Defensive Stance en Berserk. Berserk is er dus voor gemaakt om niet te tanken, maar om juist massive dmg uit te delen, terwijl je met defensive stance (zoals mijn warrior) erg veel klappen kan opvangen en alles kan taunten.

En ja zed, mobs aggroen vaak op mages, wat zou jij doen als je tegen een mage en een warrior moet vechten? Idd, de zwakste pakken. Maar om te voorkomen dat een mage alle klappen krijgt heeft een warrior dan weer Taunt-abilities, waardoor hij de klappen op kan vangen....

Het belangrijkste blijft imo een uitgebalanceerde groep :p

eXiled

Legacy Member
ge kunt ook debiel gaan doen en met een rogue hamsterkes gaan kweeke als ge grouped

Greenie

Legacy Member
Battle stance => solo
Defensive stance => groep
Beserker stance => groep waar er al getankt wordt (situaties waar je veel damage kan doen en niet zelf de klappen moet opvangen)

fuze

Legacy Member
Wammes zei:
En ja zed, mobs aggroen vaak op mages, wat zou jij doen als je tegen een mage en een warrior moet vechten? Idd, de zwakste pakken. Het belangrijkste blijft imo een uitgebalanceerde groep :p

Ze aggroen niet op de mage omdat die het zwakste zijn, maar omdat die het meeste damage doen :)

QuoteRevival

Legacy Member
Euhhh... vind niemand het raar dat KAT zogezegd weg is bij blizzard, maar dat er op de europese WoW site sinds gisteren een chat tussen KAT en chatters was, waarvan je het log hier kan lezen??

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/fansitechat260704.shtml

Of ze heeft ingezien dat amerika nu niet echt het land is om kinderen in op te voeden en is ze naar "the old continent" verhuisd?

Quickening-SOY

Legacy Member
betreffende warrior die tankt omdatem veel life heeft, sinds de laatste patch is dat ook al niet meer waar, strip je warrior maar kaal en je zal zien datem net ietsjes meer life heeft dan een freaking rogue.
Armor is bugged latly en taunt werkt nie meer zo goe als vroeger.. 'k hoop dat ze nog ewa aanpassinen gaan doen aan de warrior ze (daar is dan ook de beta voor)

KN-StrideR

Legacy Member
Quickening-SOY zei:
betreffende warrior die tankt omdatem veel life heeft, sinds de laatste patch is dat ook al niet meer waar, strip je warrior maar kaal en je zal zien datem net ietsjes meer life heeft dan een freaking rogue.
Armor is bugged latly en taunt werkt nie meer zo goe als vroeger.. 'k hoop dat ze nog ewa aanpassinen gaan doen aan de warrior ze (daar is dan ook de beta voor)

Mja, armor is inderdaad bugged en rogue's hebben teveel leven (misschien) hoewel we dit nu heel hard nodig hebben met de armor bug.Vergeet ook niet dat een rogue ongeveer 50% van al zijn slagen mist (wat zeer frustrerend is) en in mijn ogen nogal abornmaal, wij zouden zogezegd de ninja's aka superweaponexperts moeten zijn.


Een warrior heeft gemiddeld (in het slechtste geval) 3 keer zoveel armor als een rogue ik heb nu 1040 op level 30, wel een warrior heeft dan 3000 :niceone:

Een warrior / paladin gebruikt rogues als tandenstoker in pvp
Mage's en andere casters moeten zeer hard opletten en ENKEL als een rogue die te pakken krijgt met een opener (stealth zeer dicht bij geraken) dan zijn ze werkelijk diep in de shit gesukkeld. maar met de stealthbug (equal con zie u garantie) is dit nogal moeilijk. En momenteel is pvp maar een flauw aftreksel en meestal 1 on 1... pvp in release zal NOOIT 1on1 zijn!Dus vervalt de rogue zijn superioriteit

De sap/feint bug is trouwens direct gefixt (12u na patch)

Wammes

Legacy Member
Ik denk dat de gemiddelde armor van een warrior op lvl 30 niet hoger is als 1500/2000 hoor..? Of ligt dat nou aan mij? :p

Quickening-SOY

Legacy Member
denk dat het aan jou ligt wannes.. :s

'k heb al screens gezien van gasten met 3500 armor en zo (wel redleijk high lvl, maar toch)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan