Archief - Community manager Katricia left Blizzard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuLL_HeLLToTeM

Legacy Member
Hurray!

Wees er maar zeker van dat ze ontslagen werd.

GigaMoller

Legacy Member
Voor de mensen van blizz prolly ni eh... Maar idd spijtig, een zeer nice iemand.

Turtle_Bigben

Legacy Member
Idd ik gok ook op ontslagen. Gewoon omda ze anders zelf wel een farewell thread zou hebeb opgestard omda ze wist da ze ging weggaan...

eXiled

Legacy Member
ja, kat was echt een plezante, eerlijke en toegewijde vrouw..
ma ze zou naart schijnt zomaar accounts hebbe uitgedeeld aan mense van haar EQ clan..

QuoteRevival

Legacy Member
eXiled zei:
ja, kat was echt een plezante, eerlijke en toegewijde vrouw..
ma ze zou naart schijnt zomaar accounts hebbe uitgedeeld aan mense van haar EQ clan..


LOL !!!!! een beetje te "toegewijd" dan? Nie te verwonderen dat ze haar buitenkegelen, vriendjes politiek! :P

eXiled

Legacy Member
QuoteRevival zei:
LOL !!!!! een beetje te "toegewijd" dan? Nie te verwonderen dat ze haar buitenkegelen, vriendjes politiek! :P


ja mar da zijn rumors hé, ik weet ni als da waar is..

Jersy

Legacy Member
anderen zeggen dat ze teveel warlocks zat te verdedigen ...
en warlock is nogal het pijnpuntje van blizzard op het moment :p

NecromanX

Legacy Member
staff leden bij blizzard krijgen een max hoeveelheid aan accounts die ze vrij mogen verdelen, kat heeft niets meer weggegeven dan haar max toegelaten accounts.
Ik vrees voor een intern conflict binnen blizzard.
Zelf al zou ze teveel accounts wegegeven hebben,
dan nog deed ze haar werk als pr en production manager zeer aardig, en zou blizzard een persoon die door de community aangeprezen word niet zomaar buiten zetten voor luttele accounts :/
een sanctie zou beter staan bij zo een straf.
Ik denk eerder aan kat die zelf opgestapt is en iets anders wilde ofzo

wel een triestige zaak imo
ik wil persoonlijk geen 2de GFraizer :x

eXiled

Legacy Member
waarom ni? zo slecht is die nu ook weer ni.. ze overdrijve der een beke bij

fuze

Legacy Member
Ingame valt hij wel vrij goed mee moet ik zeggen, maar z'n site en al de rest is pure onzin imo. Ik heb er paar dagen geleden nog mee aan het praten geweest ivm raid met zijn en onze guild.

Maar als je zijn guild wil joinen, pas dan op wat je zegt, want "lol" is niet cool genoeg voor hem en dan wordt je direct al afgestempelt als een noob etc... (staat op zijn site, en nog veel meer "in zijn opinie gay-woorden")

t511413

Legacy Member
Amai zoon flauwe gast. Ik van dat den toch zelf ne n**b . This toch , en a ja fuze mooie site .

Fuze kheb een vraagske , als ge iet wet hoe ge die foto's maakt die alt vanboven bij site's staat , hoe krijgen ze die letters zo goe . welk programma gebruiken ze . (toch bedankt dat ge antwoord.)

Jersy

Legacy Member
die nebu ofzo lijkt nu wa meer te posten, prolly in kat haar plaats ..

nuja das ni echt een verbetering want persoonlijk vinnek da een groot kalf :D
met zijn gezeik van vastliggende rollen voor ne warrior :doh:

eXiled

Legacy Member
Jersy zei:
die nebu ofzo lijkt nu wa meer te posten, prolly in kat haar plaats ..

nuja das ni echt een verbetering want persoonlijk vinnek da een groot kalf :D
met zijn gezeik van vastliggende rollen voor ne warrior :doh:

ik snap da dus allemaal ni, die is veel beter dan die kat he.. die kat zei gewoon altijd hetzelfde, da was volgens mij een luie trut. en die heeft 200% gelijk.. als ge een mage maakt, is da met de bedoeling voor te stealthen en the stealen?... nee... .

fuze

Legacy Member
t511413 zei:
Amai zoon flauwe gast. Ik van dat den toch zelf ne n**b . This toch , en a ja fuze mooie site .

Fuze kheb een vraagske , als ge iet wet hoe ge die foto's maakt die alt vanboven bij site's staat , hoe krijgen ze die letters zo goe . welk programma gebruiken ze . (toch bedankt dat ge antwoord.)

Photoshop, back ontopic nu.

Jersy

Legacy Member
eXiled zei:
ik snap da dus allemaal ni, die is veel beter dan die kat he.. die kat zei gewoon altijd hetzelfde, da was volgens mij een luie trut. en die heeft 200% gelijk.. als ge een mage maakt, is da met de bedoeling voor te stealthen en the stealen?... nee... .


die is veel beter? soz maar ik ga ni akkoord als er nen dev of wat dan ook zegt da een warrior MOET in defence stand gaan in een groep

i mean wtf, een warrior dient om te ownen ni als kanonnenvoer terwijl de mages en de rest hun ding doet ... dus soz als die dan mensen begint "uit te maken" omda ze het spel op hun manier spelen ... sorry ze,mah dan hebbek nog iemand die 1000 keer hetzelfde zegt liever

nuja das ieder zijn mening eh... der zijn er ier prolly ook die vinden dat een warrior moet defence stand hebben als ge in group zijt

fuze

Legacy Member
Eigenlijk dient een warrior wel als kanonnenvoer.. Hij moet zorgen dat de aggro op zicht blijft en niet op de andere party members, en tegelijkertijd moet hij ook nog "ownen" ja :). Warrior wordt wat onderschat imo, het is niet zo simpel als het lijkt believe me :).

Nu terug ontopic over kat ;)

eXiled

Legacy Member
fuze zei:
Eigenlijk dient een warrior wel als kanonnenvoer.. Hij moet zorgen dat de aggro op zicht blijft en niet op de andere party members, en tegelijkertijd moet hij ook nog "ownen" ja :). Warrior wordt wat onderschat imo, het is niet zo simpel als het lijkt believe me :).

Nu terug ontopic over kat ;)

idd, warrior heeft het meeste health.. een warrior is meestal de tank dus ze gaan ook meestal warriors daarvoor zoeken.. ma nix verplicht u om te tanken. ge kunt ook dmg doen, ma dan zijn daar weer andere classes beter voor, dus ge misloopt uw rol een beke dan..

Jersy

Legacy Member
euh? why zou ne warrior moeten kanonnenvoer zijn?
i quote van blizzard site

warriors are the melee-centered class. These characters are tough as nails and masters of weaponry and tactics. The special abilities of the Warrior are naturally combat-oriented. The Warrior is the ultimate toe-to-toe fighter with the most options available to him.

nuja persoonlijk zou ik 90% van de keren ook wel tanken enzo, mah 'da verplichte rolgedoe' staat me niet aan.

op de beta boards worde gewoon geflamed als ge ni op defence staat i mean wtf :wtf:
go community zouk zo zegge ... gelukkig schakelt er een grote ac2 community over en die flamen gelukkig niet (toch niet voor zoiet :lol: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan