Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ex0dus zei:mijn vrienden spelen geen games, wij spelen enkel indiaantje!

Is dat zo PIET SNOT ???Ex0dus zei:mijn vrienden spelen geen games, wij spelen enkel indiaantje!

altyd al zoiets van u gedacht tbh:ironic:Fatalix zei:Cant stand f00king
Lexirium zei:Ik heb omi overtuigd.
en nu omi > me . :'(
grootste stommiteit tot nu toe imo
lexy
ad:Ik hoor mijn naam?Fr3aK zei:Is dat zo PIET SNOT ???
Anyway ge zijt NEN DIKKE ZOT...
EDIT: nuttige bijdrage aan de topic -> ik heb geen vrienden![]()

jij vuile slet[TPP]Slet! zei:als mijn vrienden et gaan spele kan ik niemer stoefe over hoe goed ik ben ....
ze zulle zien dat ik gelogen heb....

Het komt van The Strangers - Piet SnotPietje Snot zei:Ik hoor mijn naam?![]()

seeN^RaZa zei:mijn vrienden doen enkel aan cartuning
sig klein beetje te groot?Fatalix zei:Cant stand f00king :
rifle nades
panzers.
So plz..delete thread ^^
je hebt mensen die bepaalde dingen te compenseren hebben heMayh3M zei:sig klein beetje te groot?
