Archief - COMM: Grote schoolvriendjes overtuigings thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brock

Legacy Member
Soldier,

Het nieuwe schooljaar is voor veel tn et'erkes weer gestart wat wil zeggen de meesten onder jullie eindelijk na 2 maand nog eens een leeftijdsgenoot zien.

MAAR

Zélf op school kan je een missie vervullen ten voordele van deze community !

De missie:
- Overtuig 5 vriendjes om ook ET te komen spelen en dit natuurlijk op onze Telenet servers !
- Laat deze 5 vriendjes zichzelf registreren op dit forum
- Laat deze vriendjes in deze thread hetvolgende zeggen:

"Hoi ik ben vriendje nr (hier invullen) van ( hier uw nick invullen ) en ik speel vanaf vandaag ET op telenet"

Degene met het meeste vriendjes op het einde van volgende week mag zichzelf eervol met de titel: "Vriendjes overtuigings mens van het schooljaar 2004/2005" noemen !

Eervolle vermeldingen worden ook uitgedeeld aan de mensen die een spreekbeurt of verhandeling maken over Enemy Territory. ( Een link naar de uitgetypte versie van dit document is noodzakelijk )

Go and spread the word !

Boukreev

Legacy Member
gewoon enkele accountjes createn en is wa van nick verandere :ironic:

Crazy Killer

Legacy Member
Rofl had dat vorig jaar gedaan ffs! toen heb ik er een stuk of 7 aan ET gezet, maar die zijn al gestopt :p

Dark_One

Legacy Member
lol hemmek vorig jaar ookal gedaan... 2 vriendjes aan het ET'n gezet en nu zijn ze verslaafd :p

eagleke

Legacy Member
Brock zei:
Soldier,

Het nieuwe schooljaar is voor veel tn et'erkes weer gestart wat wil zeggen de meesten onder jullie eindelijk na 2 maand nog eens een leeftijdsgenoot zien.

MAAR

Zélf op school kan je een missie vervullen ten voordele van deze community !

De missie:
- Overtuig 5 vriendjes om ook ET te komen spelen en dit natuurlijk op onze Telenet servers !
- Laat deze 5 vriendjes zichzelf registreren op dit forum
- Laat deze vriendjes in deze thread hetvolgende zeggen:

"Hoi ik ben vriendje nr (hier invullen) van ( hier uw nick invullen ) en ik speel vanaf vandaag ET op telenet"

Degene met het meeste vriendjes op het einde van volgende week mag zichzelf eervol met de titel: "Vriendjes overtuigings mens van het schooljaar 2004/2005" noemen !

Eervolle vermeldingen worden ook uitgedeeld aan de mensen die een spreekbeurt of verhandeling maken over Enemy Territory. ( Een link naar de uitgetypte versie van dit document is noodzakelijk )

Go and spread the word !



bah zoveel werk

undi_

Legacy Member
man ze zijn al 1 jaar bezig om mij te overtuigen dat ik op school moet zwijgen over ET
en nu gaat broQ mij aanzetten :p

nice :D

Lexirium

Legacy Member
Ik heb omi overtuigd.
en nu omi > me . :'(

grootste stommiteit tot nu toe imo :)


lexy

]DaL[MegaByte

Legacy Member
Hoi ik ben MegaByte, ik heb geen vriendjes en de enige manier waarop ik er kan krijgen is door te stoppen met ET. Nu is mijn vraag hoe ik deze wedstrijd moet winnen? :D

.!$i$_

Legacy Member
my ook undy
btw: kheb al ongeveer 5 mense aant spele gekrege, en ze doen het nog.
dus ...


eentje zit er ook op dees forum: jorus jacobus ofzoiet :)

bartichello

Legacy Member
waarom deed ge dat vorig jaar niet dan had ik der een 6 tal :(

Crazy Killer

Legacy Member
ik heb 1 man overtuigd die dan op zijn beurt anderen overtuigde :) telt dat ook? :p

SaTTaN

Legacy Member
ik zijn de la camarade de omaha et ik speel et, dat is leuk.
mijn taylor is rijke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan