Net Tropico 4 uitgespeeld. Nuja... zit vol bugs

De manier waarop je wegen moet aanleggen is echt zeer slecht. Ook al liggen 2 uiteinden dicht bij elkaar, je krijgt ze onmogelijk "aan elkaar gehecht" zonder een hele omweg te maken.
Ook onder een natuurlijke steenbrug kan je om de een of andere reden geen weg aanleggen.
Verder, als je buitenlandse investeringen kunt toelaten op uw eiland kan je eigenlijk gans uw eiland volspammen met die gratis gebouwen, want het spel heeft blijkbaar niet door dat je al een gebouw geplaatst hebt maar je krijgt voor elk gebouw dus wel maandelijks een huur kado

Free money!
Boten varen door docks heen...
Shift dient nergens voor. Bij Caesar en Rise Of Nations(en wellicht andere buildergames ook) kon je zo makkelijk dezelfde gebouwen opnieuw bouwen. Nu heeft mijn muis serieus afgezien door telkens een nieuw gebouw te selecteren

er zijn wel enkele shortcuts, bv F voor een farm te maken, maar dit is uiteraard zeer beperkt want niet elke letter heeft een bijhorend gebouw.
Farms nemen precies wel heel erg hun tijd eerdat ze voedsel beginnen produceren...
Nuja, ik heb mij wel geamuseerd met het spel, maar moest je niet x3 kunnen doorspoelen dan zou het wel een saaie boel geweest zijn.
Allesinds blij dat ik het spel niet gekocht heb en raad het ook niemand aan om dat te doen. "Gratis" is het wel de moeite om eens kennis te maken met Tropico. Maar dit is toch geen 50€ waard (hoeveel het kost weet ik niet)